wheelielover
Lite lagom dum i huvudet:)
Folksam och så bor jag ju i Enköpingphilsson skrev:det är mindre än jag betalar för min garageförsäkring nu.![]()
Vilket bolag har du den hos?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Folksam och så bor jag ju i Enköpingphilsson skrev:det är mindre än jag betalar för min garageförsäkring nu.![]()
Vilket bolag har du den hos?
wheelie82 skrev:Killen som hade hojen innan mig hade fått köra trafikförsäkrat då de inte ville teckna halv..Helt sjukt , jag betalar 3900 för husaberg, värde ca 50000, och betalar nästan 8000pix för en gammal saab 900 värd ca 5000.. Trafikdelen i dessa försäkringar e ungefär samma. Förresten, nån som vet om det justeras automatiskt om man flyttar till annan ort? Eller är man fast med sin premie hela avtalstiden?
Jockwell skrev:Jag skulle gissa på Folksam...Jag har hel/hel där för 884kr.![]()
Aaah.. Glömde skriva det. Jag är 29år, men som 23 i själen.Grrrooov skrev:Ni är båda över 24 då förstås? Eller har dom något annat skojsigt alternativ som jag missat?
wheelie82 skrev:När jag köpte min nuvarande husaberg så ringde jag till folksam för att höra efter vad premien skulle kosta. Då svarar snubben att de inte längre tecknar halvförsäkring på husaberg pga att de stjäls som attans.(Jo jag vet, min förra stals). Men efter lite snack så lovade han mig en halvförsäkring iallafall för samma pris som min förra hoj.. 3900 ungefär, halv/helår. Jag 23år och bor i göteborg. Någon som hört nåt om detta? Ska även nämna att när jag köpte min förra husa så verkade det som om endast folksam gick efter 9kw då de andra ville ha sjukt mycket betalt.
![]()
husa0wner skrev:folksam e skumma.. jag ringde och försäkrade min.. kostade 1034 helförsäkring/helår... sen ringde polarn och skulle försäkra sin.. vi hade handlat samma hojjar från samma ställe... nya 04:0r.. fast detta va i somras...
sen när polarn skulle ringa å försäkra sin.. då sa dom "nä vi kan inte försäkra sådana motorcyklar".. Så sade han till dom att jag hade försäkrat min hos dom och angav mitt regnr till dom.. då sa hon "jaha okej dom har gjort så"..
sen va de inga problem så kunne dom försäkra hans åxå.
skitskummt.
Vi är 81r och bor i halmstad båda 2.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |