folks duschvanor

hur ofta duschar du

• Antal röstningar
    0
1 gång per dag är ju ett minimum. Tror inte jag har duschat mindre sedan jag var typ 10 år.

Idag, 30 år gammal (ung?) så duschar jag 2, ibland 3 eller tom 4 gånger per dag beroende på vad jag tränar eller inte. Det är skönt att duscha, det är varmt att duscha, det kan vara sexigt att duscha (med rätt sällskap) så duscha mer.

Seriöst, vadå inte duscha minst 1 gång / dag. Konstig poll :va

Bikerbitch skrev:
2583263 En krok i garaget.. när du mekade? Ehum. Du får se till att sätta fast kroken ordentligt om du ska hänga i den sådär som folk gör ibland.

Skämt åsido, aj helvete vad det måste ha gjort ont..!

Ja, seröst, det blir inga lekar med inblandning av krokar och bröstvårtor för min del . (inte mina bröstvårtor IAF)

(EDIT)
Hur ofta duschar hästtjejerna då? (som den ursprungliga pollen handlade om)

Last edited:
~Settan~ skrev:
2583232 Hade jag haft badkar eller massagedusch hade det blivit varje dag.
Åfyfan, jag hatar verkligen badkar. Jag hatar den jäveln som uppfann badkaret och jag hatar alla som monterar in badkar i badrum och jag hatar folk som tycker att badkar är sååå-håå-ååå mysiga. Dessa onödiga platsupptagare där man ska ligga och vrida sig i sitt eget smutsvatten och frysa om knäna som självklart skall sticka upp ur vattnet om man inte är av pygméväxt. Fyfan.

Jag slängde mitt badkar för några veckor sedan, jag var lycklig som ett litet barn, jag sprang runt och trallade och sjöng. Aldrig har världen sett så ljus ut som då.

Så, nu känns det bättre, nu har jag fått lasta av mig lite av mitt badkarshat.

PS. Jag duschar varje dag, förhoppningsvis. DS.

GuW skrev:
2583296 Ja, seröst, det blir inga lekar med inblandning av krokar och bröstvårtor för min del . (inte mina bröstvårtor IAF)

(EDIT)
Hur ofta duschar hästtjejerna då? (som den ursprungliga pollen handlade om)
det varierande från varje dag till en gång i veckan.... som tur gör min det varje dag :tuttar

sgtpepper skrev:
2583300 Åfyfan, jag hatar verkligen badkar. Jag hatar den jäveln som uppfann badkaret och jag hatar alla som monterar in badkar i badrum och jag hatar folk som tycker att badkar är sååå-håå-ååå mysiga. Dessa onödiga platsupptagare där man ska ligga och vrida sig i sitt eget smutsvatten och frysa om knäna som självklart skall sticka upp ur vattnet om man inte är av pygméväxt. Fyfan.

Jag slängde mitt badkar för några veckor sedan, jag var lycklig som ett litet barn, jag sprang runt och trallade och sjöng. Aldrig har världen sett så ljus ut som då.

:rofl :rofl :rofl :tummenupp

Bikerbitch skrev:
2583253 Ja precis. För lukta illa vill man ju inte göra och så måste man ta till hyveln ibland så att det inte växer igen på sina ställen. Iochförsig värmer det nog gött på vintern, men det är ingen ursäkt. Det finns varma kläder för vintriga dagar.

Dra mig baklänges, jag trodde först att det var kawakex som hade skrivit det inlägget...

Duschar 2gånger per dag, kan man inte tajma in nr2 på toan blir det 3gånger, inga kångkälbär här inte.

Jag duschar i regel efter sex & träning, dvs 3-4 gånger per dygn. Fast jag skulle helre vilja finna en symbios, då det visat sig att kvinnor älskar min naturliga doft

:pussa :öga :kär :kär :hihi

Duschar i regel varje dag men det händer att jag hoppar över en dag när jag är ledig, ska inte utanför dörren, tjejen är på jobbet etc..

sgtpepper skrev:
2583300 Åfyfan, jag hatar verkligen badkar. Jag hatar den jäveln som uppfann badkaret och jag hatar alla som monterar in badkar i badrum och jag hatar folk som tycker att badkar är sååå-håå-ååå mysiga. Dessa onödiga platsupptagare där man ska ligga och vrida sig i sitt eget smutsvatten och frysa om knäna som självklart skall sticka upp ur vattnet om man inte är av pygméväxt. Fyfan.

A fan?
:D :D

IronMike skrev:
2583366 Jag duschar i regel efter sex & träning, dvs 3-4 gånger per dygn. Fast jag skulle helre vilja finna en symbios, då det visat sig att kvinnor älskar min naturliga doft

Tränar du styrka 3-4 gånger per dag och ser så klen ut :D

duscha gör man ju varje dag, tvätta håret kan det gå en vecka innan man gör däremot.

Dushar gör jag i princip varje dag. Sen om man ska ut på helgen eller nåt sånt så drar man ju en dusch innan! :)

Trodde nästan det bara var extremt fåfänga cheyer som duschade 4 gånger per dag. Men ser här på SH att många av er duschar så ofta!

Verkar vara mycket fruntimmer på SH ser man på...:öga :såjaponken

Jag duschar normalt 1 gång om dagen. 2 om jag tränar cardio på morgonen och gym på kvällen. Gött & duscha nu när det är så ruskigt väder. :)

badar 2ggr per dag, ibland om det är varmt och /eller jag är utomlands så kan det bli betydligt fler gånger

Duschar varje dag..fler än en gång om det behövs *infoga valfri aktivitet
Tvättar håret varje eller varannan dag..helst varannan men..det beror på aktiviteten :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg