Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och vi ber honom definera folkilsken. Hursomhelst skulle jag inte släppa ut min katt där det finns ungar som troligtvis inte fattar att kissekatter inte gillar när folk håller på dom.sandstream skrev:2328786Han skriver ju att katten är folkilsk och då tycker jag att katten ska hållas inomhus, precis som alla andra katter, oavsett om de är snälla eller inte.
sandstream skrev:2328786Han skriver ju att katten är folkilsk och då tycker jag att katten ska hållas inomhus, precis som alla andra katter, oavsett om de är snälla eller inte.
prulle skrev:
Vad du och många andra kattägare missar är att områdena ni bor i är byggda för människor, både vuxna och barn.Dee_cati skrev:2329813Är den folkilsk så ska den hållas borta från folk, precis som en folkilsken hund. För övrigt så håller jag inte med dig angående att de ska vara inne. Här i kvarteret så är det de förbannade ungjävlarna som är störande moment, skriker och gapar och kastar äppelskrutt på gatan etc. Inte fan tvingar jag dem att vara inne, en katt gör inte ens hälften så mycket väsen av sig.
Ska jag vara ärlig så skulle jag vilja be alla att dra åt helvete, de som påstår att katterna ska vara inne men inte ungarna. Men nu gör jag inte det, och jag går dessutom med min katt i koppel. För hans skull, för att slippa ungjävlarna.
Varför har man inte mäniskor i inhängnader istället? många fler mäniskor som skadar djur än tvärtom.sandstream skrev:2331086Vad du och många andra kattägare missar är att områdena ni bor i är byggda för människor, både vuxna och barn.
Djur har man i lägeheten, stallet, hagen etc.
Tycker du att ungar är jobbiga så köp en stuga på landet med långt till närmsta granne, då kommer varken katten eller du att störa eller störas
Vilda djur är de enda djur jag kan acceptera på min tomt.
prulle skrev:2332281Varför har man inte mäniskor i inhängnader istället? många fler mäniskor som skadar djur än tvärtom.
Vem ska bygga staketen? Girafferna?prulle skrev:2332281Varför har man inte mäniskor i inhängnader istället? många fler mäniskor som skadar djur än tvärtom.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |