Kerplunk
Den dagen den sorgen...
Perversa gänget är igång... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerplunk skrev:2112936Perversa gänget är igång...![]()
Pallas Athena skrev:2112963![]()
Lämna nu MikkE och Jonathan ifred så dom får undersöka varandra..med eller utan vaselin![]()

Kommer från dig, bah! Har redan skickat ett bud (ful e han) som ska hämta dig och föra dig hem hit till migPallas Athena skrev:2112963![]()
Lämna nu MikkE och Jonathan ifred så dom får undersöka varandra..med eller utan vaselin![]()

Akta så att inte LF eller UT kommer och tar dig!!Kerplunk skrev:2112973Haha, jo det krävs inte mkt för att dom där två ska gå igång...![]()

Samina Pettersson var ju ett riktigt ljushuvud...Adde-Gbg skrev:2111859Lite offtopic kanske...
MikkE skrev:2113000Kommer från dig, bah! Har redan skickat ett bud (ful e han) som ska hämta dig och föra dig hem hit till mig![]()

KalleNorton skrev:2113016Samina Pettersson var ju ett riktigt ljushuvud...

Typiskt Tony*Pallas Athena skrev:2113415Tss..vilken höjdare till bud du fått tag i va..2½ timme sen du skicka han och han är fortfarande inte framme![]()
Kerplunk skrev:2112936Perversa gänget är igång...![]()
heimdal skrev:2111983en av de bästa jag sett var från jönköping, en blond kvinna i 25års åldern som fick en fråga ang elbolagens underhåll å sånt på elnnätet å hur de skulle kännas å bli drabbad (nått åt de hållet iaf)
hennes svar: jag bor i stan, så jag är inte beroende av el :rolleyes
Jonathan skrev:2113520Va, du har väl inte skrivit nåt![]()
Ett tips: spara inte på vaselinet!

Kerplunk skrev:2114131Äsch, det är väl inget att skämmas över att man är lite pervers. De flesta pojkar i din ålder är väl lite nyfikna och gillar att testa gränser, de flesta upptäcker rätt snart att det inte var deras grej medans andra fastnar på "andra sidan". Jag tycker om dig i vilket fall.Ett tips: spara inte på vaselinet!
![]()
Själv tackar jag nej till alla lekar där det krävs vaselin.![]()
Jonathan skrev:2114153Det var fortfarande inte jag som la upp en bild på ett anal i närbild![]()
Tycker om dig med, kinkygirl![]()
Förresten, du glömde latexdräkten när du var här sist.

Bärgren skrev:2113483Jag tyckte hon så ganska mörk ut.![]()
.|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |