Folk som snackar skit???

Bjork skrev:
---------------

tar det lite snabbt, jag är inte överdrivet omtyckt hos tjejens familj,(vet inte varför) passar väl inte in, halvkasst förflutet som man har så är det säkert inte svärmorsdrömmen=)
Men nu fick jag höra genom en kompis att tjejens bror snackat en massa skit som tex att han inte fatta hur tjejen kunde vara tillsammans med en sån som mig osv. Att hon skulle kunna få nån mycket bättre, det värsta är att jag tror att hennes familj tycker likadant,(aldrig hört att resten pratat skit) men hållå varit ihop 6 år nu är det inte dax och inse att vi trivs ihop? nej, det slutar nog med att man firar jul där eller nåt och säger vad man tycker om alla och allt när man är måttligt överförfriskad :hihi
nu hänger ni med lite mer i dilemmat,,,,,

Jag har varit med om en liknande grej. Pga omständigheter som jag inte orkar dra här, så sa jag helt enkelt upp kontakten med dåvarande tjejens familj. Några månader senare gjorde tjejen samma sak, pga en ny grej, men som bottnade i det som JAG tidigare tagit illa upp av.
Det nästkommande +1år vi förblev ihop, så envisades speciellt hennes psyko-syrra att skicka sms till tjejen, om att hon borde bryta med mig. Jag var ju inget bra för henne. Det kunde jag ju inte vara, eftersom det var helt tydligt att jag FÖRBJÖD tjejen att träffa sin familj(!!!!!).

Alltså... Jag fattar inte.... Hur kan man ens dra en sån slutsats? Jag är en helt vanlig kille. INget brottsligt eller skumt förflutet. Endå kan individer/familjer totalt blunda för sina egna tillkortakommanden, å skylla på nån helt annan, som får bli syndabock.

NU är din sits inte samma som min var riktigt. Men jag känner endå igen mig. Var en hel del skitsnack med i bilden i det jag var med om oxå...

Du är tillsammans med tjejen , skit i hennes morsa o farsa o brorsa o allt va det är , det är deras bekymmer om dom inte gillar dig. Om dom är så jävla långsinta så dom inte lärt känna vilken go person du är efter 6 år. så kan det väll gärna vara eller hur?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg