Folk som addar en på icq?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Vad vill folk som addar en på icq som man inte känner. Blir addad av alla möjliga typer från kina, malaysia, polen, ryssland etc. Vad är deras baktanke?
Sitter precis och snackar med en 17 årig tjej från kina som skickar massa bilder på sig till mig. Varför?

Jo men det känns som att 17 åriga tjejer från kina har en baktanke. Vill dom komma åt Ip nr och massa annan skit. varför adda dom någon i sverige bara för att sitta och chatta. Fan måste ju hinna dricka också :huvet

skicka vidare henne till mig om du inte är intresserad, alltid varit svag för asiater :tummenupp

OBS! Posta bild först!

Heheh fan tror det är någon polare som driver med mig hahah,men hon har svarat korrekt på alla frågor jag ställt om kina, så vet ifan :) ,ska se om jag kan få en bild till och slänga upp....hon tyckte jag såg ut som Brad Pitt :D

Bifogat

• photoimg13 (2).jpg
    photoimg13 (2).jpg
    13.3 KB · Visningar: 84
Last edited:
Maxxi skrev:
2590822 Heheh fan tror det är någon polare som driver med mig hahah,men hon har svarat korrekt på alla frågor jag ställt om kina, så vet ifan :) ,ska se om jag kan få en bild till och slänga upp....hon tyckte jag såg ut som Brad Pitt :D

Det är när man får sånna komentarer som man vet att det är fejk:D Förresten är google bra för att söka svar på har jag hört:tungan

OLJEKYLD GSXR skrev:
2590830 Det är när man får sånna komentarer som man vet att det är fejk:D Förresten är google bra för att söka svar på har jag hört:tungan
haha men jag har ju hört det förr så lite sanning är det nog :huvet
Ps. jag säljer hennes mailadress till högstbjudande.

mini-knutten skrev:
2590846 tipsa henne om att hon kan joina SH istället :D
:D :D Nä jag ska bedriva lite bench marketing så jag kan beställa billiga kina prylar av henne. Ska bara mjuka upp henne lite först:)

Ivil skrev:
2590862 E inte ICQ jävligt ute?
Jo men startade igång det ikväll på väldigt länge, har en del kontakter där som vägrar använda msn eller liknande.

Mohaha nu skickar hon fooorbidden pictures :tuttar va fan är detta för brud :D .
Bäst att koppla ner innan hon hijackar min dator:huvet

Last edited:
Maxxi skrev:
2590866 Jo men startade igång det ikväll på väldigt länge, har en del kontakter där som vägrar använda msn eller liknande.

Mohaha nu skickar hon fooorbidden pictures :tuttar va fan är detta för brud :D .
Bäst att koppla ner innan hon hijackar min dator:huvet

Det finns ju program som kombinerar både icq och msn m.m :tummenupp.

Bruden kanske bara saknar någon som säger att hon är söt och jag antar att det är just det du säger till henne för att hon ska skicka mer bilder ;).

flugan skrev:
2590923 Det är tcip/ip-prostitution! Du kan hamna i fängelse för detta :mattias
Haha hettsar er bara, hon har inte skickat några nude bilder. Va fan det var ju hon som adda mig, det kan väl inte jag hjälpa.

Maxxi skrev:
2590949 Haha hettsar er bara, hon har inte skickat några nude bilder. Va fan det var ju hon som adda mig, det kan väl inte jag hjälpa.
Det kanske kommer "vill du se mig näck så kan du sätta in $50 på mitt konto".

Eller så är det något peddo som vill höra dig beskriva hur du sitter och polerar marmorpelaren...

Ja, vafan är det med folk?? I ICQ kan man åtminstone hjälpligt ställa in så att man slipper bli addad av en massa hjon - likt förbannat slinker det igenom en och annan. När man sen skickar ett "decline" på en fråga får man nåt surt tillbaka av nån plattfot att "varför finns du på ICQ om du inte vill prata då"?? Va?
Jag menar - jag finns i telefonkatalogen också (eller ja ok, fanns då) - inte betyder det att jag sitter hemma och väntar på att okända människor ska ringa mej och kallprata.

Samma sak med MSN - folk som addar en - man har ingen aning om varför och de säger inget. Nu är ni iaf blockade - ni vet vilka ni är.

Pah!

duckie skrev:
2594779
Samma sak med MSN - folk som addar en - man har ingen aning om varför och de säger inget. Nu är ni iaf blockade - ni vet vilka ni är.

Pah!

vafan nudå :gnissla

Back