Nisse Järnet
pschyy =D
Jupp!Kakan skrev:vattenskoter hella vintern?????????

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jupp!Kakan skrev:vattenskoter hella vintern?????????
Kay skrev:Hm...Kanske... jag vet ju faktiskt inte vad som väntar mig...
Nisse Järnet skrev:Jupp!Folk glor när man kommer med Jetskin och gör en submarin utanför slussen
Lite jobbigt bara när vattnet som stänker upp och lägger sig på skotern fryser till is
![]()
Kay skrev:-men vafan, vintern är ju en skithärlig paus från åkandet, ett behövligt brejk från maskinen, för att återfå kontakten med nära och kära. Man spelar MC-spel, läser MC-tidningar, snackar på SH, putsar sin älskling, kollar annonser på nya, sparar cash till tillbehör eller ny MC...
Några månader går, sedan är det väl rena pånyttfödelsen i upplevelseväg, när man en halvkall vårdag startar upp älsklingen och tar den på en försiktig premiär på det nya året... Sluta klaga, börja NJUTA av den välbehövliga pausen!![]()
Milla skrev:Jag gillar inte vinter!!! Det är kallt och slaskigt och allmänt värdelöst!![]()
Kay skrev:...putsar sin älskling...
Milla skrev:Jag gillar inte vinter!!! Det är kallt och slaskigt och allmänt värdelöst!![]()
Kay skrev:-men vafan, vintern är ju en skithärlig paus från åkandet, ett behövligt brejk från maskinen, för att återfå kontakten med nära och kära. Man spelar MC-spel, läser MC-tidningar, snackar på SH, putsar sin älskling, kollar annonser på nya, sparar cash till tillbehör eller ny MC...
Några månader går, sedan är det väl rena pånyttfödelsen i upplevelseväg, när man en halvkall vårdag startar upp älsklingen och tar den på en försiktig premiär på det nya året... Sluta klaga, börja NJUTA av den välbehövliga pausen!![]()
Solan skrev:Man kan undvika vintern... Jag drar till varmare breddgrader i november och kommer hem i maj lagom till att mc säsongen startar igen.... Inget mörker för mig i alla fall!![]()
RocketQueen skrev:Vart ska du???
Kakan skrev:aha jag trode att du menade köra den på snö jag![]()
Kakan skrev:![]()
inte klaga på den vita årstiden. Fast de är ju sant att här i sthlm är det inte vit snö utan grå/svart snö eller slask
![]()
I 6 månader?!Solan skrev:Det blir Dominikanska...
JoS skrev:I 6 månader?!![]()
Jag måste gifta mig rik!![]()
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten