Folk gnäller om några teckningar...

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Markus skrev:
Är det jag som missbedömer, eller är det ungefär samma gnällspikar i den här tråden som undrar "huuuuur kaaaaaaaan maaaaaaaaan betalaaaaaa" för något sådant som klickade på länken med djur som flåddes levande härom dagen?
Av samma anledning, man vill se.
Själv klickar jag inte. :mattias

Klickar inte! Vågar/vill du inte upptäcka och ta del av andra kulturers värderingar?

Äsch det här är väl inget ( :rolleyes: ), hur var det med pakistanierna, som inför Bush's besök, klädde en hund i USA-flagga och misshandlade den... Det ni!! Det är grovt!
Tänk er att tvingas ha USA-flagga på sig...

morlock skrev:
Så gamla så kattmamman inte hunnit inse att hon fått ungar... typ. Tack och lov har jag bara behövt göra det en gång.

p-piller för katter är annars en ide.

Fy fan såg den länken...men klickade inte, jag vill fan inte se!

Finner inte ord...... :(

Markus skrev:
Är det jag som missbedömer, eller är det ungefär samma gnällspikar i den här tråden som undrar "huuuuur kaaaaaaaan maaaaaaaaan betalaaaaaa" för något sådant som klickade på länken med djur som flåddes levande härom dagen?
Av samma anledning, man vill se.
Själv klickar jag inte. :mattias

Det är nog du som missbedömmer.
Det räcker med att läsa om det, man behöver inte genomlida en hel filmsekvens för att inse att det är någonting som är riktigt fel.

När jag var nere i Syrien för ett antal år sedan var det en våldtäktsman som blev dödad av kvinnans släktingar genom att dom stoppade ner honom i en säck , tillsammans med ett stort antal katter. Sen slog släktingarna med påkar på säcken tills katterna hade dödat mannen som låg i......det är fan djurplågeri.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg