Foliering förberedelse

Fan priset hamnar på runt 600 kr för en bit på 1,5×1,5m på Ebay. Iofs 3M då. Men biltema säljer ju 1,5×15m för 1500kr. Råkar inte finnas 2 personer till här i tråden ifrån gbg - Uddevalla - trakten som vill göra ett samköp så splittar vi till 5 meters bitar. Mattsvart givetvis då :7peta

Jag köpte mitt på www.foliepapper.com
De säljer egentligen endast till firmor men "du har ju precis startat 4LIfe enskild firma" som inte hunnits reggats hos skatteverket ännu. Så det är bara beställa.
Skippa Biltema och Ebay prylarna.

Jag kollade där förut men dom hade så jävla mkt att jag inte fattar vad jag ska ha där... Har du lust att länka till rätt produkt? Har flera vänner med firma så det är inga bekymmer :)

Riktig snygg tank, så vill jag oxå lyckas, tja får väl på det igen.
Min folie är riktigt klistrig utan att ha värmt den.

Jag kollade där förut men dom hade så jävla mkt att jag inte fattar vad jag ska ha där... Har du lust att länka till rätt produkt? Har flera vänner med firma så det är inga bekymmer :)
Det var ett tag sen jag beställde så jag vågar inte riktigt rekommendera vilken folie det var (aka. jag kommer inte ihåg och det kan ha kommit bättre varianter)
Så enklast är nog att fråga dem vilken de tycker man skall ha för jobbet.

Hittade en säljare i tyskland. Beställde 1,5×5m för dryga femhundringen nu. Säljaren hävdar upp mot 100% stretch. Även Kollat en del på Youtube nu så skulle vilja titulera mig som expert på wrapping nu och kommer fixa detta galant :banana

Back