Foliehattråden.

[YOUTUBE-ID]g9cZ8F1KTTM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]cti1D0kC29s&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Det bästa i den sista är att ljuskällan (solen) flyttar sig 180 grader under den korta filmen. Då måste det ju vara på riktigt.

[YOUTUBE-ID]rTQMm_olg-c&feature=player_embedded#at=20[/YOUTUBE-ID]

Den här sportster-brodern och hans YT-filmer har jag garvat åt många gånger. Otroligt att ha fått vara ifred från elaka kommentarer. När han varvar upp sin 1200 hör man verkligen hur trött och orörd motorn är, både i botten och på toppen. Bara bröl. Men i hans infotext och på samtliga av hans filmer verkar han fullständigt övertygad om att han kan köra ifrån det mesta japanska sporthojar. Full blown livslögn :D

[YOUTUBE-ID]CDmT5cm1KY4[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
[YOUTUBE-ID]ED2rhFGDfV0[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]OxPYa5mVlYU&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
På med foliehattarna!

[YOUTUBE-ID]7gsnq1qfYLw&feature=related[/YOUTUBE-ID]

jeep-covered-foil-paper.jpg

Äntligen säker... :5sure

åhhh fifan for chelvetee inte fler konspirationsteorier!!
Vi fick flytta en kille från vår arbetsplats för att han inte kunde sluta snacka om new world order skull and bones frimurarna 9/11 och allt annat skit.
Vad man än pratade om så hade det på något sätt en koppling till nån slags konspiration.
Notera att jag inte skriver konspirationsteori, för det var det enligt honom inte tal om. Det var inga teorier, det var 100% fakta för det hade han sett på flera ställen på internet som också hade bla videoklipp från CNN och BBC. Så då fanns det ingen tvekan om att det var fakta och inte teori.
Han skickade även ett meddelande till vår chef och skulle förklara hur "dom" håller på att underminera världsekonomin (just nu tex så säljer dom ut sveriges guldreserver) så att alla ska underkasta sig de rika. Han tyckte att min chef skulle vara redo för kollapsen.
Min chef tyckte att han var dum i huvudet och skickade tillbaka "HÅLL TYST OCH SLUTA NU DU ÄR KNÄPP, jag vill inte höra mer"

Vanligaste källan bland såna här nötter verkar vara flashback och liknande sidor.
Är såååå trött på sånt här men samtidigt fascinerad..

:skrattaåt

Vänta du bara tills ryssen står utanför och väntar på din kapitulering.

Jag tycker konspirationsteorier är intressanta och roliga. Däremot så tror jag inte på dom. I 99% av fallen i alla fall.

Vaddå? Påstår ni att inget av detta är sant?! :mad: Det är DEM!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT