Foliehatt på!!!!!!!!!!

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
Foliehatt på!

Aftonbladet skrev:

FBI: Det störtade tre tefat – i USA

LONDON. Här är beviset som får ufo-jägare att gå i spinn.

Ett FBI-dokument tycks bekräfta att flygande tefat faktiskt störtade i Roswell.

FBI har gjort tusentals gamla dokument tillgängliga för allmänheten på internet, skriver Daily Mail. Bland dem finns ett meddelande från 1950 som väckt intresse bland ufo-entusiaster över hela världen.

En ansvarig agent i Washington, Guy Hottel, tycks bekräfta för FBI:s högsta chef att tre flygande tefat hittats i New Mexico och att kropparna av nio utomjordiska varelser fanns i de störtade rymdfarkosterna.

Tre kroppar

Promemorian har ämnesraden ”Flygande tefat” och Hottel avslöjar att en utredare inom flygvapnet försett en specialagent inom FBI med uppgifterna. Namnen på både utredaren och specialagenten har i det offentliggjorda dokumentet censurerats.

”De var ungefär 15 meter i diameter. I varje fanns tre kroppar av mänsklig form men bara 90 centimeter långa, klädda i fint metalliskt tyg. Varje kropp var lindad på ett sätt som påminner om specialdräkterna som används av höghastighetspiloter eller testflygare”, skriver Hottel om farkosterna.

Tystades ned

Uppgifterna tycks bekräfta den så kallade Roswell-incidenten där flygande tefat ska ha störtat utanför Roswell, New Mexico, sommaren 1947 och som ufo-entusiaster hävdar att den amerikanska regeringen sedan dess försökt tysta ner.

Det nämns inget om vad som ska ha hänt med de påstådda rymdvarelserna, men uppgifterna i FBI-dokumentet lär väcka liv i teorin om att kropparna obducerades på den närliggande militärbasen.

10s34-tefat-530__mngl_20110410ab5x034%2Cnyh_1.indd_4217.jpg
dok3.jpg
dok1.jpg
dok2.jpg
UQFgO.jpg

Last edited:
Jörgen gillar inte att man snackar skit om hans polare som har startat Jazz-band...

alien-motorcycle.jpg

Jörgen gillar inte att man snackar skit om hans polare som har startat Jazz-band...

alien-motorcycle.jpg

Lampinsatsen sitter ju snett, den brukade skaka till snett på min hoj också, av vibrationerna. Men jag gjorde då en liten styrklack, så inte halvljuset pekar ut i skogen.

I båthus snarare, jag slipar på min träbåt. Väntar dock fortfarande på bilder på gurkis segelbåt. Eller ngt MC-relaterat som omväxling
Sånt ska man ju göra på vintern, så man kan använda den nu när det är sommar :)

Den är så lagom fin när man ligger hemma dödssjuk i förkylning! :mad:
Kvinnor pratar om att föda barn... :mad: Jag är iofs också förkyld, men för dum å hojkåt för att ligga hemma å snörvla :) Jag kommer säkert inte ångra det sen... :rolleyes:

Lampinsatsen sitter ju snett, den brukade skaka till snett på min hoj också, av vibrationerna. Men jag gjorde då en liten styrklack, så inte halvljuset pekar ut i skogen.

Hahaha jag tänkte också på det, på brorsans HD sitter den också för det mesta snett.

Glaset har spruckit några gånger och han köper nya Hella-glas hos någon lastbilstillbehörsfirma till en bråkdel av orginalpriset, jag trodde att det var för att dom saknade styrning, men så är det visst orginal också.

Edgar Dean Mitchell.
Doctor of Science at MIT.
Sjätte mannen på månen med Apollo 14:
[YOUTUBE-ID]RhNdxdveK7c[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg