Fn-yxor

Martin73 skrev:
Vilken vagn? Kanske jag som körde sönder den innan dig...
Min vagn hade regnr. 13011.
Kolla min hemsida så är där lite bilder på den.

Va nog fan den vagnen jag körde. man jag kör med största försiktighet, typ förbannade yxjävlar flytta på er annars :kulspruta :machinegu
 
Skall någon ner till ös11 den 2-4 juli ??? tänkte man skulle kunna slå följe och köra sporttouring ner till halmstad för fylla och dekadens på gammalt fn vis :fyllisar
 
4-fun skrev:
yxa efter 1 mission gammelyxa efter 4

Det här med, när man är gammelyxa råder ju lite olika meningar om. Frågar man dom gammla rävarna från t.ex. Kongo o Sinai tiden, så var man tvungen att göra tre missioner i tre olika länder för att bli gammelyxa.

//Peppe
 
PeppeBus skrev:
Det här med, när man är gammelyxa råder ju lite olika meningar om. Frågar man dom gammla rävarna från t.ex. Kongo o Sinai tiden, så var man tvungen att göra tre missioner i tre olika länder för att bli gammelyxa.

//Peppe

helt rätt, olika bud vem man talar med. Rätt oväsäntligt yxa som yxa tycker jag så länge man inte är ärke pinky så :D:D:D
 
Ni som hänger med i LA01 kanske vet vem brorsan är, Kn Eklund?
 
Last edited:
4-fun skrev:
Skall någon ner till ös11 den 2-4 juli ??? tänkte man skulle kunna slå följe och köra sporttouring ner till halmstad för fylla och dekadens på gammalt fn vis :fyllisar

Brukar åka dit varje år, så det är inte omöjligt :-)
 
dolemite skrev:
Kass på namn men kännre igen det vad har han för befattning?

Vet inte, kan vara nåt med Stab/Tross. Tror att han har skött utbildning på CV90 också. Han har varit i Strängnäs några veckor och fått ordning på material och sånt till första gänget som åker. Båten gick visst igår tror jag? Annars är han Teknisk chef på Bergs kompani på I5 i Östersund.
 
Lurch skrev:
Vet inte, kan vara nåt med Stab/Tross. Tror att han har skött utbildning på CV90 också. Han har varit i Strängnäs några veckor och fått ordning på material och sånt till första gänget som åker. Båten gick visst igår tror jag? Annars är han Teknisk chef på Bergs kompani på I5 i Östersund.


Tror mig veta vem han är.
Det slutgiltiga beslutet när LA01 åker skall komma idag, så då vet man när det är dags att packa ihop sina prylar.
Fram tills dess är det ledighet som gäller, ganska skönt faktiskt men lite långtråkigt.
 
Eklund är Teknisk Chef på Romeo-kompaniet, dvs I5:s.

Dolemite, vad har du för befattning?

Väl mött i malariamyggans hemland.
 
Advance4Stroke skrev:
Uppmärksamt, helt rätt, var tvungen att gå & kolla instruktionsboken... Har ju inte kört sen innan midsommar...


Jag borde vara uppmärksam eftersom att jag är delprojektledare i projektet som har köpt pansarterrängbil 203.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top