Fm-radio till mc-tur

:confused: MW600 har ju inbyggd radio, går alldeles utmärkt att lyssna på utan att ha någon lur med sig överhuvudtaget

Det är ju det som är så bra, man kan ju tex lyssna superlänge på radion tills batteriet tar slut och endå veta att man inte har dragit ur batteriet i telefonen för den behöver man ju inte en ha påslagen/med.

My bad, provade att kolla radion utan lurar, måste vart det som gjorde att jag inte fick igång det. Provade nu och det var inga problem :)
Synd att det regnar satan idag bara, får bli en tur sen för att kolla om lurarna håller tätt, super bra ljud i dom i alla fall!
http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/in-ear/Koss-KE29Ebony/059802.3196/

My bad, provade att kolla radion utan lurar, måste vart det som gjorde att jag inte fick igång det. Provade nu och det var inga problem :)
Synd att det regnar satan idag bara, får bli en tur sen för att kolla om lurarna håller tätt, super bra ljud i dom i alla fall!
http://www.netonnet.se/art/ljud-och-musik/horlurar/in-ear/Koss-KE29Ebony/059802.3196/

Tycker in-ear lurarna som följer med original dämpar hel ok och är en mycket bra kompromiss. Inte riktigt lika täta som koss the plug men i gengäld kan man ha dom i öronen en hel dag utan att det trycker, vilket the plug gör efter många timmar.

Pulade in den lilla radio/mic-delen innanför hakskyddet på integral-hjälmen. Sätter man sedan telefonen på auto-answer så mutar radion och man svarar helt automagiskt om någon ringer på nallen.

Ett liknande headset till hjälmen koster ju fan +4000 kr och funkar inte bättre.

Radio/micken är ju så pytteliten att jag inte kan se någon skaderisk vid klotning

Last edited:
Så där, nu har jag avverkat drygt 150 mil med den lille radion.

Fungerade kalas, satte den under stället så det bara var att nypa åt den med handen så auto sökte den till nästa kanal, det enda som var lite si å så var kanske volymen, fungerar klockrent när man står still men i lite vind så blev det lågt ibland men har nog mer med lurarna att göra.

Kan varmt rekommenderas

Back