Flyttråd?

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Linköping-Stockholm

Ja, då är man äntligen påväg bort från denna skithåla (äntligen!) För ett par veckor sedan ringde min chef och sa att han hade fixat en lägenhet åt mig i Stockholm. Det ska bli skönt att slippa jobba "remote" hemmifrån.

Kom hem från semestern här om dagen och har tänkt att jag ska klara av att packa ihop och städa ur min nuvarande lägenhet på två veckor.

Nu till min fråga:
Det måste ju finnas mängder av SH:are som har gjort liknande flytter. Jag behöver få tag på en mindre lastbil och helst skulle jag vilja har en sådan tjänst som fungerar enl. "Hyr här, lämna där"-principen. Känner någon till om det finns ngn sådan tjänst i trakterna kring Linköping?

Det jag behöver är alltså en mindre lastbil. Släp går inte bra. Andra förslag mottages självklart också! :)

Tack på förhand!

Btw: En kameraövervakad p-plats för MC blir nu ledig i centrala Linköping för den som är intreserad.

ah som du sa så funkar inte släp, men som sista utväg så har väl preem de iaf.. men men.. fan en annan har just flyttat från lkpg hem te denhär skithålan o längtar tillbaka som fan :P.. men de e ju som alltid.. staden man växt upp i e alltid densom suger värst...

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026