Flyttkartonger?

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jajjamen, visst bor jag!
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Någon som har? vet vad jag kan hitta några, klassiska banankartonger får man ju inte på ica längre, hehe, ingen superbrådska, flyttar 1:a April...
(nej inget skämt:rolleyes: )
 
Banankartonger finns ALLTID. Det gäller bara att hugga rätt person. Eller tjata öronen av de som jobbar.
 
kolla på byggvaruhus typ silvan dom brukar ha nytt bara tjöpa eller sno :)
 
Snacka med Hast. Han har en jäkla massa kartonger om en vecka eller 2. Flyttlasset till Storvreta går på lördag.
 
Fick inget kompis pris då kompisen inte jobbade kvar på shurgard:huvet
 
Eller Bauhaus flyttkartonger i tiopack. Kostar inte så farligt och håller bra att lägga pryttlar i.
 
Jag jobba extra på fruktavdelningen på Kvantum, så banankartonger kan jag fixa om du vill, bara skicka ett PM.
 
flyttkartonger

jag kan nog skaffa dig en massa om tillfället ges....beror på om det kommer in sånna lass... men det brukar det då å då (dock inte nya kartonger). hur många ska du ha? å när senast?
såg dig på mitt jobb i ons :D tippen :yoparty
 
jag kan nog skaffa dig en massa om tillfället ges....beror på om det kommer in sånna lass... men det brukar det då å då (dock inte nya kartonger). hur många ska du ha? å när senast?
såg dig på mitt jobb i ons :D tippen :yoparty
åh fan! Så du jobbar där! Var där med Farsan och slängde en massa sket, mycket som ska väck nu när man ska flytta! Var det du som bytte container när vi stod där?
 
åh fan! Så du jobbar där! Var där med Farsan och slängde en massa sket, mycket som ska väck nu när man ska flytta! Var det du som bytte container när vi stod där?

nej denna gång var det inte jag som bytte ....men brukar... jusst nu kör jag lastbilen.... å annars dumpern å grävmaskin.

jag såg er på håll :rolleyes:

ska jag hålla ögona öppna efter flyttkartonger?
 
OM det inte löser sig så hör jag av mig! Tack som f-n!:tummenupp

ok det e bara å viffta till isf .... antingen på jobbet
(idioten med tuppkam,om du inte kommer ihåg hur jag ser ut) eller här på SH

:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top