Flytthjälp Sthlm

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Skulle bli väldigt glad om ca 2 pers som mot förmodan råkar vara lediga fredagen den 1 juli vill hjälpa mig att flytta. Som det ser ut nu så är det nämligen bara jag och en kompis i bästa fall :(
Självklart betalar jag för hjälpen! Man kan välja att hjälpa endast på morgonen eller endast på eftermiddagen om man vill. Det är närförort och kl 16.30 är det klart.

Jag ska vara flytthjälp i Malmö dagen efter så jag kan lika gärna värma upp i sthlm dagen innan.
Betalar du flyg dit o hem o mat så e jag din :tungan

Jag är ledig och har fortfarande min feta buss. Fast jag kan ändå inte för det är SM i Linköping då.
Men hoppas det löser dig.

Klarläggande:
Flyttbil fixad och allt färdigpackat, endast människor saknas (hade ingen lust att betala 9 000 spänn till flyttfirma)

Klarläggande nr 2:
Jag betalar inte flygresor...

Ace Niki skrev:
Klarläggande:
Flyttbil fixad och allt färdigpackat, endast människor saknas (hade ingen lust att betala 9 000 spänn till flyttfirma)

Klarläggande nr 2:
Jag betalar inte flygresor...

350kr upp - 350kr ner. Mat 150kr typ.

Det slår lätt 9000kr.

Varför ställer ingen av dina vänner upp? :va

Mavve skrev:
350kr upp - 350kr ner. Mat 150kr typ.

Det slår lätt 9000kr.

Varför ställer ingen av dina vänner upp? :va

Grundläggande regel inom fysiken:

Mängden vänner står i direkt omvänd proportion till mängden gods att flytta.

Jag ska till gbg den 2a. vette sjutton om jag skulle hinna å packa själv då. Får kolla vidare om jag kan.

Haha, lite kul att läsa om era olika teorier om varför inte mina vänner ställer upp. Jag vet faktiskt inte själv, jag har hjälpt massor av andra att flytta. Fast det är en vardag denna gång iofs. Och de som inte jobbar verkar vara på Sviestad.

Men jag klarar det nog. Har lite halv-löften om hjälp från några håll (Fredde, jag glömde ringa dig, ringer imorgon!). Felet är nog att det är fler än jag själv som tror jag är en stålkvinna :gnissla .

Nån som har en pirra att låna ut???!! Jag kan nog sno en från jobbet men behöver två!

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8