Flytta till Ronna, Södertälje

Status
Ej öppen för fler svar.
Markus skrev:
De ger sig inte i första laget. :hihi

Förhoppningsvis spär det här på konflikten så att det någon jävla gång utmynnar i någon åtgärd. Bygg en fritidsgård eller nått så länge, bjud på cocos( :rolleyes: )bollar, gör något.

Rekommendationen till de utsatta familjerna att flytta dvs göra det som så många andra tydligen gjort före dom, känns inte helt avlägsen. Trist att tvingas från sitt hem, men nästa gång kanske det är det som brinner.

/O

Jag tar på mig ansvaret för det inträffade! Som etnisk svensk (en sån där tråkig introvert och känslomässigt hämmad kille ni vet) borde jag ha flyttat till Ronna så att de fredsälskande syrianerna där hade fått någon att integrera sig med. Allt är mitt fel!

Markus skrev:
Just nu kollar jag Husby.

Nej jag tror du har missförstått det där, du kommer inte att bli påsatt av två turkar i Husbybadet om du inte genomgår en kraftig make-over. Välj annat badhus/bastuklubb.

Killar, man kan inte lägga till varken smileys, byta till versaler eller inflika någonting i:

fy fan

Det bara är så.

Markus skrev:
Killar, man kan inte lägga till varken smileys, byta till versaler eller inflika någonting i:

fy fan

Det bara är så.

Är det ok med;

fy fan™

Huh?

Markus skrev:
Då beskriver du fenomenet, du uttrycker det inte. Så, det är upp till dig men om du ska uttrycka dig korrekt så skriver du:

fy fan

Close enough, man.

Check it!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...