Flytta till Gbg (eller iaf åt det hållet)

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Honda VT750DC
Tjena,

Lämnar hemorten för lukrativt (nåja) arbete i Rävlanda, tar hojen o familjen med mig. Kruxet är att hitta bostad, vill helst hitta ngt i Bollebygd, har testat Bollebo och Strands Fastighets AB .. vad mer, någon som har tips eller ännu hellre en bostad att göra sig av med?

Bör helst flytta inom några veckor ..

Jaha titta, det fanns ett sånt forum också!

Ingen som råkar bo i Olsfors som kan tala om vad det är för ställe, verkar inte speciellt stort?

Smeddie skrev:
Jaha titta, det fanns ett sånt forum också!

Ingen som råkar bo i Olsfors som kan tala om vad det är för ställe, verkar inte speciellt stort?

Nä, men jag bodde i bollebygd innan så man har väl åkt igenom olsfors ett par gånger och vad ska man säga...hmmm finns väl inte så mycket att säga alls. Det finns väl EN litenminimataffär där och inget mer vad jag vet. Tar väl ca 5 min till bollebygd kanske. Vägen mellan bollebygd o olsfors har en jävligt lång schysst raksträcka iallafall :tummenupp

Kanske finns ett par schyssta hus uppe i skogen men en lägenhet i "centrum" där är inget man skulle längta efter direkt

Olsfors är litet(läs jättelitet),närmsta affär med lite utbud är Sandared (där är jag född).

Finns iofs fina kåkar om du svänger upp mitt emot affären (och fortsätter du en liten bit till så kommer du till vårat ställe)

Men Hindås,Sandared,Kinna,Skene kan vara bättre alternativ med lite mer folkliv och tex vårdcentral osv.

Rakan mellan Bollebyd och Olsfors heter Rossa-raka ,den körde jag på bakhjulet idag :banana

Långa farbron skrev:
Rakan mellan Bollebyd och Olsfors heter Rossa-raka ,den körde jag på bakhjulet idag :banana
Hela? :7peta

Har du gått å blitt en sån jävel på bakisar?
Coolt.
:banana

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien