Avbruten scooterstöld i Gbg

Om du ringer igen så ska du säga nu har jag slagit ner dom med kofoten och den ena siktar jag på med en pistol. Ni kan komma o hämta dom nu.
Jag lovar att polisen kommer vara där på 30 sek och det inte bara med en bil utan hela piketstyrkan kommer vara där.

:D :D

Grymt bra gjort av dig!
All heder :tummenupp

En fråga: varför ska alla som stjäl hojar FÖRST förstöra tändingslåset? när de ännu inte har fått upp den feta kedjan/skivbromslåset?
Hur korkad får man bli? Ett tändningslås får man ju upp med en skruvmejsel, medan det kräver en mindre mekanisk verkstad att få upp ett godkänt skivbromslås?

Behöver jag nämna att semesterkassan gick till ett nytt låskitt på hojen trots att de varken lyckades borra eller knipsa upp skivbromslåset... :huvet :huvet

Och så funderade folk över yxan som stod innanför dörren hos mig... :rolleyes:

Bra jobbat! :Bugar

Bikeboy500 skrev:
Respekt dock även till dom kvinnliga poliserna som andra kvällen undersökte stället noga, hittade regskylten, underrättade ägarna och STANNADE PÅ PLATSEN tills dom hämtat moppen.

Kan det vara samma kvinnliga poliser som ringde mig och väntade vid min hoj när den blev stulen kankske, en blondin och en brunett.

Har namn på dom också men det lägger jag inte ut.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!