Flytta åt Boråshållet

Smeddie

Gammal o äcklig
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Honda VT750DC
Tjena,

Lämnar hemorten för lukrativt (nåja) arbete i Rävlanda, tar hojen o familjen med mig. Kruxet är att hitta bostad, vill helst hitta ngt i Bollebygd, har testat Bollebo och Strands Fastighets AB .. vad mer, någon som har tips eller ännu hellre en bostad att göra sig av med?

Bör helst flytta inom några veckor ..

Smeddie skrev:
Tjena,

Lämnar hemorten för lukrativt (nåja) arbete i Rävlanda, tar hojen o familjen med mig. Kruxet är att hitta bostad, vill helst hitta ngt i Bollebygd, har testat Bollebo och Strands Fastighets AB .. vad mer, någon som har tips eller ännu hellre en bostad att göra sig av med?

Har inte en aning om vart du kan kolla...men någon vet säkert.

Välkommen till denna delen av sverige iaf! :)

Socrates skrev:
Har inte en aning om vart du kan kolla...men någon vet säkert.

Välkommen till denna delen av sverige iaf! :)

Tack för det, läste om din olycka - krya på dig för fasen, var inte meningen att skrämma dig av vägen redan innan jag hunnit flytta ner.

Smeddie skrev:
Tack för det, läste om din olycka - krya på dig för fasen, var inte meningen att skrämma dig av vägen redan innan jag hunnit flytta ner.

Tack, men skräm mig inte på det viset i fortsättningen! Gjorde faktiskt ont :tungan

Hittat boende ännu då?

non-stop skrev:
Gör det fan inte! Du kommer att ångra dig grusomt!!!

Tack för supporten, har inget val - bor vi kvar i E-tuna så har vare sig jag eller frun jobb fr.o.m augusti. Flyttar vi så har båda jobb.

Dvs, flyttar vi så har jag råd att behålla hojen och kan byta nästa vår dessutom.

Hur hemskt kan det vara?

Smeddie skrev:
Tack för supporten, har inget val - bor vi kvar i E-tuna så har vare sig jag eller frun jobb fr.o.m augusti. Flyttar vi så har båda jobb.

Dvs, flyttar vi så har jag råd att behålla hojen och kan byta nästa vår dessutom.

Hur hemskt kan det vara?

Helrätt prioritering :tummenupp
Välkommen till 7-härad............

Lust for Life skrev:
Helrätt prioritering :tummenupp
Välkommen till 7-härad............

Tack! Blev en lägenhet i Olsfors till att börja med, man kanske måste känna sig för. Iofs tror jag nog Olsfors är rätt ok när man har två knoddar på 3 respektive 8 år ..

Lite suspekt blev jag dock då jag såg att man var så mäkta stolt över sitt enda trafiklyse att man till och med satt upp varningsskyltar för att man hade trafiklyse. ;)

Smeddie skrev:
Tack! Blev en lägenhet i Olsfors till att börja med, man kanske måste känna sig för. Iofs tror jag nog Olsfors är rätt ok när man har två knoddar på 3 respektive 8 år ..

Lite suspekt blev jag dock då jag såg att man var så mäkta stolt över sitt enda trafiklyse att man till och med satt upp varningsskyltar för att man hade trafiklyse. ;)

He he gött det , själv e jag född å uppvuxen i Olsfors ....
Fast vuxen kanske man alldrig blir iof :banana

Se till o flytta hit en liten bit utanför eller iaf bort från jobbet, så du behöver ta hojjen dit varje dag :)

Smeddie skrev:
Tjena,

Måste fråga vad det finns för lukrativt jobb i Rävlanda ?
Trodde rävlanda var ett utdöende samhälle

Quart skrev:
Måste fråga vad det finns för lukrativt jobb i Rävlanda ?
Trodde rävlanda var ett utdöende samhälle

Lukrativt och lukrativt, i jämförelse med A-kassa är ju det mesta lukrativt. Rävlandas största arbetsgivare, IT-Pac, behövde en kvalificerad förpackningsdesigner, och tänka sig, så anställde de mig istället!

Är iaf på plats nu och har hittat e hel del gosiga hojvägar, men ack så dåligt underhåll det är på sina ställen.

Smeddie skrev:
Lukrativt och lukrativt, i jämförelse med A-kassa är ju det mesta lukrativt. Rävlandas största arbetsgivare, IT-Pac, behövde en kvalificerad förpackningsdesigner, och tänka sig, så anställde de mig istället!

Är iaf på plats nu och har hittat e hel del gosiga hojvägar, men ack så dåligt underhåll det är på sina ställen.

Jag bor i Hindås :tummenupp
Jag får ta med dig ut och visa lite goa vägar

Quart skrev:
Jag bor i Hindås :tummenupp
Jag får ta med dig ut och visa lite goa vägar

Bodde fyra veckor i Hindås i en stuga på campingen innan lägenheten blev ledig .. det ska jag säga att det var ingen semester det med 2 ungar, sambo och 24m2 att förlusta sig på!!

Vinka när du kommer på bakslangen genom Olsfors så hakar jag på .. :hihi

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...