Flytt av gröna faran!

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Körde iväg min hoj idag till ett larmat och låst garage efter att jag haft påhälsning inatt.:mad::mad:

Hänglåset till garaget var uppklippt och troligen stod min bil i vägen som tur var.
Så till er som bor i min närhet håll koll på bilar som du inte sett i ditt område tidigare...
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Nu visar det sig att även ett par grannar i närområdet haft påhälsning och blivit av med en del av sitt bohag...
 

appel_mx

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 1190 Adventure - R 2014
Jag bor i området runt löddeköpinge här har de varit en jävla massa inbrott senaste 3 veckorna, senast i torsdags, 3st på samma dag, dom går in på dagtid här oxå. fick höra att en familj som var drabbad som fick på hälsning i förra lördagen, Dom satt uppe på övervåningen och kollade på melodifestivalen och samtigt så höll dom på att länsa deras källare och undervåningen, FAAN vad snopet och komma ner och hälften saknas och man har inte hört ett SKIIT..... har själv både larm och rottwiler i huset :)
 

gsxrtobbe

Radical Riders
Gick med
14 Mar 2005
Ort
big city Anderslöv
Hoj
gsxrk5 såld,r1-08 såld.yamaha r1 införskaffad
Jag bor i området runt löddeköpinge här har de varit en jävla massa inbrott senaste 3 veckorna, senast i torsdags, 3st på samma dag, dom går in på dagtid här oxå. fick höra att en familj som var drabbad som fick på hälsning i förra lördagen, Dom satt uppe på övervåningen och kollade på melodifestivalen och samtigt så höll dom på att länsa deras källare och undervåningen, FAAN vad snopet och komma ner och hälften saknas och man har inte hört ett SKIIT..... har själv både larm och rottwiler i huset :)

själv har jag dougue de bordeaux att bara titta på den räcker
att höra den skälla då vänder dom.
ibland brukar folk från e-on,kommunen jehovas vittnen mm stå utanför o ropa o inte våga komma in,men men folk är alltid välkomna o testa o gå in.

på sommaren kan man ha r1an ute o hunden ligger bredvid den o vaktar.

hund e det bästa sen kommer larm.
 

gsxrtobbe

Radical Riders
Gick med
14 Mar 2005
Ort
big city Anderslöv
Hoj
gsxrk5 såld,r1-08 såld.yamaha r1 införskaffad
Räcker det inte med att jag har PMS UMS och EMS:tuttar
plus att jag har hund :)

okej men om du var hemma o hunden med på natten så var det konstigt hunden inte börja skälla. om garaget är ganska nära bostaden vill säga.

min reagera om någon trampar på singelstenen,hundar har ju fruktansvärd hörsel gemfört med oss människor.
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Han morrade o muffade men det gör han oxå på - Ekorrar, fåglar som flyger över tomten katter och hundar. För att inte tala om igelkottar som bara skall dö om de ens är på grannens tomt....
Så i detta fall reagerade jag med att säga åt honom att vara tyst. Lydig hund som han är så tystnar han.
 
Last edited:

fallinator

Ny medlem
Gick med
1 Aug 2009
Ort
Uppsala
Hoj
r1-08 race || r1-07 race || KTM RC8R -SÅLD || cbr1000rr -07 - SÅLD || TL1000R -99 -SÅLD || kawasaki zxr -89 -SÅLD
Så himla tråkigt att man inte kan få ha sina grejer ifred!
Man måste då alltid leva i skräck...vågar knappt ställe hojen nere på stan längst med gatan i 1timme när man ska ta en glass eller nåt, är en sjuk värld vi lever i
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top