Flygrakan

Vill du ha mc-företag på flygrakan(sjöbo) onsdagar?

• Antal röstningar
    0

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Fick förfrågan sist av Cafet vid rakan om vi var intresserade av att mc företag kunde få vara där och sälja lite prylar.

Skulle handla om endast MC grejer och enbart några få och det SKULLE vara humana priser (dvs. billigare än butik) för nåt annat ville hon inte ha dit. Dock ville hon inte svara företagen som frågat utan att först höra med oss. :)

Jag ska passa brosan på nu på onsdag och kan inte komma men nån annan kanske vill ta sig an att säga va de blev i pollen :tummenupp

/Hampus

... och kebabvagn, och karuseller, och ansiktsmålning, och ponnyridning, och vinnarna från Idol uppträder, och loppmarknad, och frisörstol, och fyrverkeriförsäljning efter jul, och ...

Räcker det inte med att hälla en kaffe i ansiktet och ljuga lite?

Du missade ett tredje alternativ ...... Vet ej/Kvittar/Kanske

Jag är intresserad och det är saker till sporthojjar och inte till glidare.

Glidare är 80% av folket på onsdagar så jag har svårt att tro det blir något annat.

majtii skrev:
2055713 ... och kebabvagn, och karuseller, och ansiktsmålning, och ponnyridning, och vinnarna från Idol uppträder, och loppmarknad, och frisörstol, och fyrverkeriförsäljning efter jul, och ...

:fakta :tummenupp

rookie skrev:
2055823 De flesta kör väl hoj dit? Så vad ska man handla som man kan få med hem? En miniblinkers/onsdag? :D

hehe fundera över de med.. :hihi de får ju va företagets prob. att lösa..hehe jaja iaf ni kan ju säga nu på onsdag att vi gärna har de men enbart grejer till sh:ar och inte något glidar skit.. :yoparty

Zenit skrev:
2055834 hehe fundera över de med.. :hihi de får ju va företagets prob. att lösa..hehe jaja iaf ni kan ju säga nu på onsdag att vi gärna har de men enbart grejer till sh:ar och inte något glidar skit.. :yoparty

Marknadskrafterna styr. Om det finns fler customkunder så kommer det att finnas mer customprylar. Men kan jag bidra till att skicka signaler om att vi vill ha sporthojprylar så gör jag såklart det.

Vad det gäller hemtransport av prylarna så bör nog handlarna räkna med att leverera till dörr eller via paket. Är de smarta så lägger de upp logistiken snyggt och ser till att leveranserna utförs inom ett par dagar, DÅ har de ett vinnande koncept tror jag.

Last edited:
Håller med El Garto det är marknadskrafterna som styr sen är det ju även det att om nu det kommer dit företag för att sälja saker så kan det även påverka hur pass mycket Fabror blå är där :va

Frågan är sen oxå om hur allt folk skall få plats när det väl är fint väder, jag vet inte hur många som där har varit som mest men ett par gånger i somras var där skitpackat.

bara mina två cent

rookie skrev:
2055823 De flesta kör väl hoj dit? Så vad ska man handla som man kan få med hem? En miniblinkers/onsdag? :D

Man köper ju packväskor 1:a gången..sen kan man ju handla ordentligt :hihi

Mr K skrev:
2055735 Du missade ett tredje alternativ ...... Vet ej/Kvittar/Kanske

Jag är intresserad och det är saker till sporthojjar och inte till glidare.

Glidare är 80% av folket på onsdagar så jag har svårt att tro det blir något annat.

varför inte sälja saker till glidare?
som du sa 80% glidare!! = mer cash!!!
man säljer ju grejer för att tjäna pengar. då försöker man ju sälja sånt som där finns många konsumenter till..

majtii skrev:
2055713 ... och kebabvagn, och karuseller, och ansiktsmålning, och ponnyridning, och vinnarna från Idol uppträder, och loppmarknad, och frisörstol, och fyrverkeriförsäljning efter jul, och ...

Nääää... jag vill se ett bikersneed.se stånd med clowner o sånt bakom disken. Vad säger du om den idén? Finns naturliga förutsättningar för det iallafall va? :clown :1pajas :D

Maverick_ou812 skrev:
2057394 clowner o sånt bakom disken.

Hmm.. Ska fundera på det. Ringer när det är dax för dej att damma av clowndräkten.
Du får en chipspåse och cola för varje arbetad onsdag.

Zenit skrev:
2055670 Fick förfrågan sist av Cafet vid rakan om vi var intresserade av att mc företag kunde få vara där och sälja lite prylar.

Skulle handla om endast MC grejer och enbart några få och det SKULLE vara humana priser (dvs. billigare än butik) för nåt annat ville hon inte ha dit. Dock ville hon inte svara företagen som frågat utan att först höra med oss. :)

Jag ska passa brosan på nu på onsdag och kan inte komma men nån annan kanske vill ta sig an att säga va de blev i pollen :tummenupp

/Hampus

En däckkrängare och asbilliga däck så man kan lägga gummmi.... Annars tror jag det bara blir HD skit,, typ packningar och motorolja så dom kan få hem sina fiskebåtar på hjul...

Vad skulle du köpa,, fin tanke, men det funkar ju inte,, man gazzar inte med en ficka full med cash och det går bara att få hem prylarna om man har packväskor,, sist jag kollade var det bara K som körde med sånt.. :D

Däck är min röst,, och maskin till jobbet...

Zxr_Green skrev:
2057304 varför inte sälja saker till glidare?
som du sa 80% glidare!! = mer cash!!!
man säljer ju grejer för att tjäna pengar. då försöker man ju sälja sånt som där finns många konsumenter till..
Frågan var ifall JAG var intresserad. Jag är inte intresserad av custombling!

*/ ?>
Nyheter
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

Back