Flygande hund......

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Körde förbi en rolig gubbe idag..
kom körande på 158 å ska köra om en röd bil lite längre fram på vägen. så ja går ut i ytterfilen (närmast mitträcket, så att säga) å gasar för fullt... gå inte så fort men d går iallafall....när ja kommer närmare ser ja en ball grej

I förarens knä sitter hans hund, en liten tax med skarf grej runt halsen. å hunden sitter ju inte still å knät på gubben, den har tassarna på fönsterkarmen å huvet ute genom den öppna rutan.......

smålog lite när ja åkte fördå, då det regnade så gubben borde blivit pisseblöt i knät! :hihi

Miss_Orchidee skrev:
Körde förbi en rolig gubbe idag..
kom körande på 158 å ska köra om en röd bil lite längre fram på vägen. så ja går ut i ytterfilen (närmast mitträcket, så att säga) å gasar för fullt... gå inte så fort men d går iallafall....när ja kommer närmare ser ja en ball grej

I förarens knä sitter hans hund, en liten tax med skarf grej runt halsen. å hunden sitter ju inte still å knät på gubben, den har tassarna på fönsterkarmen å huvet ute genom den öppna rutan.......

smålog lite när ja åkte fördå, då det regnade så gubben borde blivit pisseblöt i knät! :hihi

Hundar har en jävla näsa. En kompis vovve satt alltid i knät på passageraren på högersidan. Med näsan i ventilationsgallret...... Helt plötsligt så började den skälle och 300 m senare så passerade man en annan vovve på gatan, väry imprassiw :Bugar

Taxar är sociala små rackare. Min ligger alltid i knät närt jag kör om hon får chansen. (Vilket hon i och för sig inte får så ofta.)

Ankan skrev:
Taxar är sociala små rackare. Min ligger alltid i knät närt jag kör om hon får chansen. (Vilket hon i och för sig inte får så ofta.)

men hela hunden verkligen hängde ut genom fönstret..inte bara nosen!

*/ ?>
Nyheter
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...