flygande gsxr

så fantastiskt att kunna bli såpass arg om totalt ingenting...

ta ut dildon ur röven för fan och lär dig använda svenska när du skriver.
det är ju inte direkt så att dom är särskilt lätta och identifiera i filmen!? det är mer troligt att dom slänger iväg en stulen hoj som till synes är av årsmodell nyare, än att dom bränner iväg ca hundra tusen rätt ut från ett hustak i en 1 minuters lång filmsnutt "bara för att det är kul" DITT JÄVLA MIFFO!:hördu

så fantastiskt att kunna bli såpass arg om totalt ingenting...

haha jag blev inte arg.. surnar bara till lite eftersom vissa på det här forumet inte kan leverera en egen åsikt utan att hoppa på nån annan.. det är väl lättare att göra det när man sitter bakom en dator och inte står öga mot öga. de e tuffa killar det.. (ironi)

det är ju inte direkt så att dom är särskilt lätta och identifiera i filmen!? det är mer troligt att dom slänger iväg en stulen hoj som till synes är av årsmodell nyare, än att dom bränner iväg ca hundra tusen rätt ut från ett hustak i en 1 minuters lång filmsnutt "bara för att det är kul" DITT JÄVLA MIFFO!:hördu

Hehe du skrev vad jag tänkte...

Sen har vi ju sett folk som filmar polarna när de misshandlar folk för att sen "råkas" lägga ut på nätet...

det är fördelen med att vara anonym och sitta bakom en skärm, bara att gilla läget...

haha jag blev inte arg.. surnar bara till lite eftersom vissa på det här forumet inte kan leverera en egen åsikt utan att hoppa på nån annan.. det är väl lättare att göra det när man sitter bakom en dator och inte står öga mot öga. de e tuffa killar det.. (ironi)

det är fördelen med att vara anonym och sitta bakom en skärm, bara att gilla läget...

ja så är det väl.. skulle vara kul om sporthoj.com startade upp en årlig träff för alla medlemmar. Intressant att se vilka som kommer, respektive vilka som INTE kommer.

ja så är det väl.. skulle vara kul om sporthoj.com startade upp en årlig träff för alla medlemmar. Intressant att se vilka som kommer, respektive vilka som INTE kommer.

Jag tror att merparten av de som absolut inte skulle komma har den gemensamma nämnaren att de nästan uteslutande skriver i Off-topic-forumet :hihi

Äsch.. var ju bara en gixxer :hoppa
Såg ut att gå väldigt aerodynamisk i luften! :näsblod

Upprörd? :D

Fränt. Hade vart roligare om man fått se effekten av kraschen sen.

Hojjen är inte stulen och dom utför inte nått bedägeri, det kallas för sponsring. Kolla in Crusty filmerna, dom eldar ju upp sina hojjar efter varje show.

Klart dom filmar sig själva med en "stulen" hoj eller när dom begår "försäkringsbedrägeri"... Satans så mycket miffon det finns på detta forum!!
Kan det inte vara så att dom bara har lite för mycket cash/spons så dom bara gjorde det på kul!?

Jag har svårt och tro att man gör så med en nyare hoj för skojs skull bara.
Om de gör mig till ett miffo i din värld så ligger inte jag sömnlös för det:arsele

Det är jusst detta som dem tycker är kul att alla blir förbannade för att det är en sådan fin hoj, samma sak som jag hade suttit och brännt 1000 lappar med tändstickor. Jag tycker hojen ser fett fin ut men är action och det är det vi vill ha helt enkelt, det hade ju inte varit lika kul om dem kasta en cykel t.e.x

Haha det såg roligt ut.. hade jag haft mer pengar hade jag säkert gjort likadant. Bara för att det e kul..
Men det e roligt att se hur alla blir avundsjuka i tråden bara för att dom inte har råd..

Back