Flygande ekorre

HönaPower skrev:
Tycker du att djurplågeri hör hemma på den här sajten?
Om du tycker det, så tycker jag inte du hör hemma här..... :fatta! :7peta

ähh mycke djurplågeri då...Har du haft akvarium nån gång ? Hamster eller dyligt ? Lovar att det djuret har varit mer plågat än ekorren.
Så jävla många som har för stora fiskar i för små akvarium, hamstrar som lever i sin egen dynga och understimulerade undulater. Kan säga att jag mår sämre av att se en Paroonhaj i ett 100L akvarium än att den där ekorren får en flygtur.

Jag tycker inte att dom här killarna är särskillt smarta, tycker inte att det dom gjorde var bra.

Men lite festligt är det...som mech säger sjukt/roligt och man vid det här laget är rätt avtrubbad av all skit som pågår.

Om ekorren fick landa i en pool, eller en luftmadrass, så hade jag kanske garvat...men han kanske landade i nåns skorsten...sånt gör ont... :gnissla

Ja, fast nog tror jag en ekorre klarar ett hopp på några meter. Dumt mot den dock.

Angående lilla ekorren... som sagt lite sjukt/flummigt kul... som nån sa e man kanske lite avtrubbad...

Men angående andra filmer som ett par skejtare ger sig på en herrelös hund (exet.nu) med sina skatebords blir ja totalt rasande...likadant med dessa som ger sig på djur i hagar o sånt.
Fan om man kom på nåra sånna.. Jag skulle misshandla dom så svårt.. usch.. :finger

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN