Flygande ekorre

sicka djävla idioter!!!
:kocko :kocko
skottpengar på såna.... :machinegu

Twosaint skrev:
äsch finns folk som gör så mycket sjukare grejor än att ge en ekorre en flygtur...

Ja, skjuter armborst på dem. Jag hade en kompis som brukade kasta katt, DET var rubbat.

Läste om några dagisbarn som hade får, eller om det var nån slags allmän fårhage som olika dagis skötte om. Har för mig att det var i östersund, hände några gånger att när barnen kom dig hade det varit folk (kan man kalla dom det ?) som varit där på nätterna och förgripit sig på djuren med kvistar och diverse prylar dom fåren fick dom avliva. Det hände upprepade gånger, det är SJUKT.
Hände för ganska många år sen har jag för mig...

Twosaint skrev:
Läste om några dagisbarn som hade får, eller om det var nån slags allmän fårhage som olika dagis skötte om. Har för mig att det var i östersund, hände några gånger att när barnen kom dig hade det varit folk (kan man kalla dom det ?) som varit där på nätterna och förgripit sig på djuren med kvistar och diverse prylar dom fåren fick dom avliva. Det hände upprepade gånger, det är SJUKT.
Hände för ganska många år sen har jag för mig...

De har väl fortfarande inte gripit den person som våldtar ston med slaktkniv i östergötland(?)? Det har fan rapporterats om sedan 1995 ungefär. :mad:

Markus skrev:
De har väl fortfarande inte gripit den person som våldtar ston med slaktkniv i östergötland(?)? Det har fan rapporterats om sedan 1995 ungefär. :mad:

Det sjuka är att det kan vara den pryde mannen som sätter sig i sin mercedes med portföljen på passagerarsätet varje morgon.

Twosaint skrev:
Det sjuka är att det kan vara den pryde mannen som sätter sig i sin mercedes med portföljen på passagerarsätet varje morgon.

Ja, inte lär han ha gimp suit i alla fall. Får mig att tänka på filmen Super 8 med N.Cage:

"What did you expect? A monster?" när han sliter gimp-masken av våldtäktsmannen/mördaren.

Markus skrev:
Ja, inte lär han ha gimp suit i alla fall. Får mig att tänka på filmen Super 8 med N.Cage:

"What did you expect? A monster?" när han sliter gimp-masken av våldtäktsmannen/mördaren.

Ja när folk brukar åka dit för liknande sjuka företeelser brukar det alltid vara grannar och vänner som gör utlåtande i tidningar.

"Mönstermedborgare"
"Han som var en så trevlig person"
"Skulle jag aldrig tänka mig om honom"

Har du inget namn på de där idioterna som du kan dela med dig av :mad:

Cat skrev:
Vilka jävla puckon! :mad: :kocko

Minst sagt. Skulle skära av dem deras familjejuveler och lägga dem där istället för ekorren och skicka iväg dem ut mot en motorväg.

Markus skrev:
Grym scen...

Ja. Det var lite sjukt/roligt det där med ekorren. Mest sjukt. Men som nån annan sa så var det inte det värsta man sett på IT.Det i sin tur har gjort i alla fall mig helt obrydd av sådana här klipp.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN