Flyga jetplan

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Hej har en dröm om att en gång i livet få åka med i ett jetplan någon som vet hur det kan ordnas vad det kostar osv?
har hört om en kille i sydafrika som sitter på massa utav de snabbaste kärrorna och tar emot folk för pengar men har inte hittat någon adress:confused:
Har flugit med i akrobatplan och den upplevelsen glömmer jag aldrig kan tänka mig att det kostar en rejäl slant med jet :rolleyes:

3027122 Hej har en dröm om att en gång i livet få åka med i ett jetplan någon som vet hur det kan ordnas vad det kostar osv?
har hört om en kille i sydafrika som sitter på massa utav de snabbaste kärrorna och tar emot folk för pengar men har inte hittat någon adress:confused:
Har flugit med i akrobatplan och den upplevelsen glömmer jag aldrig kan tänka mig att det kostar en rejäl slant med jet :rolleyes:
http://www.ving.se

Tja,
Ring SAS eller Lufthansa mfl, de har massor av olika Jet plan:D

Har hört att Ryanair har billiga flyg, likaså det med Jetplan:)

Där finns en hel del ryssar som flyger div MIG med rätt häftiga akrobatiska manövrar, prset är allt ifrån 30kkr till 150kkr beroende på plan flygtid och manövrar. Annat var det tidigt 90-tal då gubben var på tjänsteresa och hyrde in sig på en tur för någon tusing.

Det gjorde jag gratis i lumpen...

Det har sina fördelar att fullgöra sin värnplikt....

Det va väl någon ung kille här för några mån sen som sålde hojjen för att han blev antagen till utbildning för att flyga i försvaret... Det lär ju vara snäppet häfftigare än att åka hoj...

Nu är ju Mig25 rätt så mycket en fet buss jämfört med en del andra plan, som tex Mig29 eller su-27, (som för övrigt är världens vackraste jaktplan.)

Su-27 så jag en Amerikan som fick åka med på ett tv-program, en tjock liten ryss flög längs med en hyfsat slingrig flod, lägre än trädtoppshöjd:yoparty

Snacka om adrenalinkick, Förmodligen hade piloten tatt ett par glas vodka innan också:D

Hej har en dröm om att en gång i livet få åka med i ett jetplan någon som vet hur det kan ordnas vad det kostar osv?

Det måste vara Thunder City du menar.
Deras kärror är inte av den senaste generationen men det är nog en riktigt häftig upplevelse ändå.

Nyheter
MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

Back