flummig ide om frontlampa

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
en som rullar
vad tror ni om man skulle gipsa av sitt ansikte och sen spackla å kanske fylla i med nått som härdar och använda ögonen som hål för frontlampor

någon som har testat det här??? kanske måste testa det då man får lite mer fritid

vilken färg skulle ni göra frontkåp/lampan i skulle ni skicka in den på motivlackning eller??

mitt tips e att du stoppar in den här tanken riktigt djupt i din hjärna, tar aldrig fram den igen o raderar ditt inlägg så att du slipper få mer skit:tungan

Finnishstallion skrev:
2483971 mitt tips e att du stoppar in den här tanken riktigt djupt i din hjärna, tar aldrig fram den igen o raderar ditt inlägg så att du slipper få mer skit:tungan
Det var ju positiv kritik. :7peta
Tycker det låter sjukt coolt men frågan är hur "snyggt" det skulle se ut i verkligheten, spec om ansiktet skall följa något såndär verkliga färger.

låter coolt men tror inte att det blir så snyggt men vem bryr sig så länge det är coolt. Fast hadde det inte varit coolare att gjuta typ ett filmmonster ansikte istället? typ predator eller alien eller nåt sånt? Men om du gjuter ditt ansikte ska du ha det i "riktiga färger" eller typ svart eller så?

Lite insperation:

suzgsxr01-rheinb2002.jpg

fighterama2005-yam5.jpg

Finnishstallion skrev:
2483971 mitt tips e att du stoppar in den här tanken riktigt djupt i din hjärna, tar aldrig fram den igen o raderar ditt inlägg så att du slipper få mer skit:tungan
:yoparty :D :dummer :rofl

jimmö skrev:
2483964 vad tror ni om man skulle gipsa av sitt ansikte och sen spackla å kanske fylla i med nått som härdar och använda ögonen som hål för frontlampor

någon som har testat det här??? kanske måste testa det då man får lite mer fritid

vilken färg skulle ni göra frontkåp/lampan i skulle ni skicka in den på motivlackning eller??

Kul idé, polisen får ju då inga som helst problem att idenitfiera föraren på bilderna från plåtpoliserna, Kör du dessutom ihjäl dig är ju dödsmasken redan klar! Varför inte gjuta av röven?

jimmö skrev:
2483964 vad tror ni om man skulle gipsa av sitt ansikte och sen spackla å kanske fylla i med nått som härdar och använda ögonen som hål för frontlampor
Du är ganska egocentrerad va?
:D

Det som jag ser som ett problem är att ett huvud från en människa är ganska stort. Stort = fult
Något mindre kanske skulle funka (och jag tänker inte på barnhuvud nu..)

Wiseguy skrev:
2494988 Du är ganska egocentrerad va?
:D

Det som jag ser som ett problem är att ett huvud från en människa är ganska stort. Stort = fult
Något mindre kanske skulle funka (och jag tänker inte på barnhuvud nu..)

typ kollibri huvud....?! :rolleyes:

Du är ju garanterat the one and only med den lampan, det är ju en sak som är säker. Fast det lär inte bli jättesnyggt, fast det beror ju på hur du själv ser ut.:tungan

rallyfisken skrev:
2495989 Du är ju garanterat the one and only med den lampan, det är ju en sak som är säker. Fast det lär inte bli jättesnyggt, fast det beror ju på hur du själv ser ut.:tungan
Typ John Cleese sulle vara läckert :D

Varför inte leta masker från nån gammal klassiker, typ "Leatherface" eller Jason?! Modernare och mer mainstream kanske Screammasken skulle vara.

Denna har jag här hemma, just nu hänger den utanpå garageporten :yoparty
Det var en ide jag fick en dag, tog bara en "hallowen-mask", formade lite hönsnät som mitt ansikte och satte in det i masken, bara tejpat tillsvidare, får se ifall det blir något någon gång :tungan :yoparty

(Limez som skriver från dudes inloggning)

Tänk er två "lins-lampor" i ögon hålen

Bifogat

• mask1.JPG
    mask1.JPG
    89.1 KB · Visningar: 42
  • mask2.JPG
    mask2.JPG
    38.1 KB · Visningar: 54
  • mask3.JPG
    mask3.JPG
    29.1 KB · Visningar: 216
Jag tycker idén är klart ball!
Själv funderar jag på att bygga om cutsen, gjuta av min röv så den blir lagom personlig. Tyvärr har jag inte mkt till röv, så jag önskar att någon extremt välformad dam ville ställa upp...

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back