Floppy disk(s) fail (40)??

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Nu var jag hos en kompis och lånade ett gammalt grafikkort och mycket riktigt försvann skuggränderna, precis som någon här förelog härom dan.

Problemet är att istället har ett felmeddelande dykt upp varje gång jag drar igång harven som säger "Floppy disk(s) fail (40)". Sen måste man trycka F1 eller gå in i bios. Vad kan detta bero på? Har jag råkat dra ur en sladd eller nåt där inne tro :huvet

Var rädd för det... är ju miljoner sladdar där inne.

Jorå, visst var det en liten dold sladdrackare som hade slinkit ur. Nu är det åtgärdat :)

berggren_martin skrev:
Jorå, visst var det en liten dold sladdrackare som hade slinkit ur. Nu är det åtgärdat :)

Fan det kan bli mkt konstiga fel om man drar ut sladdar eller sätter dem fel. Jag höll på att överklocka min dator och till slut ville den inte starta upp så jag var tvungen att cleara bios. Samtidigt passade jag på att städa och snygga upp i datorn. Fanskapet ville inte starta upp efter jag gjort detta och jag började undra om jag bränt något när jag överklocka men det visade sig att jag satt ide-sladden åt fel håll. Samma felsymptom, hurra =)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage