Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rovers skrev:2267134Är det nån här som har handlat därifrån?? Tänkte köpa ett par X-racing slipon av dom.. Har skickat ett mail dit men inte fått nått svar.. Har dom ingen telefon??
Kvist skrev:2273388Läste i någon tråd att han hade lagt av![]()
Mailat och pm:at men inte fått svar, så jag får väl leta någon annanstans![]()

woodii skrev:2303408Nån som beställt slipon där o inte fått ngt alls? ..... Bara jag ?....var 1.5 mån sen jag betala mitt slipon... Fick efter 1mån svar att det kommit men var skadat i frakten så han skulle beställa ett nytt, men jag vet inte om det e på gång lr vad som händer nu? Har haft svårt med mailkontakten från honom.
Hoppas att det INTE är som jag misstänkter med pengarna o mitt slipon....
hmm lär inte få nån svar, topicen försvinner efter 2 sek iom alla som skriver nya inlägg![]()
MjO skrev:2305360När jag beställde mina två x-racing till motarden så skadades de dessvärre också i frakten, men det löste sig med ett par nya även om det tog en vecka extra. Jag rekommenderar telefonkontakt.
Pratade med honom förra veckan....massor att göra....Han har anställt två och skall komma igång ordentligt nu veckan som kommerwoodii skrev:2305501Jag har ringt honom men telefonen e avstängd...Var det länge sen du beställde dina slipon? I år förra året?
Rasorblade skrev:2308131Pratade med honom förra veckan....massor att göra....Han har anställt två och skall komma igång ordentligt nu veckan som kommer![]()
Har betalat förskott flertal gånger, framförallt vid köp utomlands. Har aldrig tidigare haft några problem.Chirre skrev:2332398Men jisses, betalar ni i förskott?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |