Flint

Jomen asså, jamen jaba, fatt...
Är det bara jag som har mer hår i näsan och röven än på svålen?

Knappast, jag känner många, dock ingen här på SH. Eller ja, hur mycket hår dom har i röven vet jag inte och jag vill inte veta heller.

Det gäller att acceptera hur man ser ut, andra har ju en helt annan syn på en än vad man själv har. :tummenupp

Skaffa peruk med inbyggda polisonger, köp se'n stor jävla segelbåt. Problem solved!

För att undvika att din naturliga hårväxt stör Onedin-looken rakar du dej helt och hållet för att se'n klarlacka skallen.

1973_onedin_gal.jpg

Jag böjer mig inför det faktum att Jesseboy bjuder på sig själv som han gör i det första inlägget.
Tänk om fler vore som dig :tummenupp

All heder åt dig broder :Bugar:Bugar:Bugar

Innan du joinar samma tåg och skapar en tråd så kan jag meddela att det finns inga medel som ger större penis i erekt tillstånd!

Jesse jag hade definitivt trimmat skägget endel, eller shavat det helt och hållet!

Mitt problem är väl omvänt kan man säga, jag har hår som fan på svålen men i stort sett inget i ansiktet eller på bröstet. Jag är fan precis som en kvinna, jävla omanlig hårväxt:mad:

Jag vill också ha enorma polisonger, eller en skepparkrans, eller någon annan av alla de ansiktsfrisyrer jag vill prova på... Men nej, pollisarna kan som bäst liknas vid tunt könshår. Fyfan:(

Mitt problem är väl omvänt kan man säga, jag har hår som fan på svålen men i stort sett inget i ansiktet eller på bröstet. Jag är fan precis som en kvinna, jävla omanlig hårväxt:mad:

Jag vill också ha enorma polisonger, eller en skepparkrans, eller någon annan av alla de ansiktsfrisyrer jag vill prova på... Men nej, pollisarna kan som bäst liknas vid tunt könshår. Fyfan:(

Skulle byta vilken dag som helst, min broder.
Kul med skäggväxt, men när man knappt kan se nåt pga det satans skägget är det jobbigt, jag lovar.
Har dessutom testat att lira runt lite med skägget, men det går inte.
Det växer rakt ut som en skäggfontän.

Mitt i nyllet, så det skymmer sikten.
Om man kunde fördela ens kropps hårväxt, skulle man då inte kunna ge lite mer på huvudet och mindre på ansiktet?
Dessutom växer det långt ner på halsen.
Och jessen är fan inte hårig alls på kroppen, förutom på benen.

Fan va konstigt:va

Har du någonsin sett "Die Ludolfs" på discovery?

Dom grabbarna saknar anlag för ansiktsbehåring, dom har kvar vartenda moppefjun dom någonsin fick, i okapat orginalutförande :D

Men det är inte kul om det är åt andra hållet heller, Kjell Olof Feldt brukade raka sig på lunchen varje dag för att morgonrakningen såg skabbig ut innan han skulle gå hem för dagen, om någon journalist överraskade honom någon kväll såg han alltid ut som en alkis som hade sovit i en gränd en vecka...

Skulle byta vilken dag som helst, min broder.
Kul med skäggväxt, men när man knappt kan se nåt pga det satans skägget är det jobbigt, jag lovar.
Har dessutom testat att lira runt lite med skägget, men det går inte.
Det växer rakt ut som en skäggfontän.

Mitt i nyllet, så det skymmer sikten.
Om man kunde fördela ens kropps hårväxt, skulle man då inte kunna ge lite mer på huvudet och mindre på ansiktet?
Dessutom växer det långt ner på halsen.
Och jessen är fan inte hårig alls på kroppen, förutom på benen.

Fan va konstigt:va

Missförstå mig rätt, jag är ganska glad i mitt huvudhår. Det är förvisso tjockt, bångstyrigt och växer rakt ut från huvet (se bild). Det senare är inte alltid helt praktiskt då man lätt får skiten i både ögon, öron och näsa, men jag är liksom fäst vid det. Dock skulle jag inte tveka om jag fick chansen att byta en liten del av volymen mot ansiktshår, för det är lite trist att fortfarande vara fjunig när man får handla på systemet. Och jag har som sagt alltid velat testa en riktigt rejäl fejskalufs.
Jag har förvisso en hyfsad fart på växten, och hyfsat grova hår kring hakan. Men det innebär ju bara att man får stubb fort. Och det är fortfarande glest bevuxet i övrigt. Och inte heller växer det rikligt på ben, armar eller rygg. Benen kan väl beskrivas som smålurviga, men i övrigt är jag en kal apa. En blek och kal apa med en riklig huvudkalufs, omanlig som den värsta kvinna. Fyfan:(

Bifogat

• DSC00830.JPG
    DSC00830.JPG
    57.1 KB · Visningar: 71
Har du någonsin sett "Die Ludolfs" på discovery?

Dom grabbarna saknar anlag för ansiktsbehåring, dom har kvar vartenda moppefjun dom någonsin fick, i okapat orginalutförande :D

Men det är inte kul om det är åt andra hållet heller, Kjell Olof Feldt brukade raka sig på lunchen varje dag för att morgonrakningen såg skabbig ut innan han skulle gå hem för dagen, om någon journalist överraskade honom någon kväll såg han alltid ut som en alkis som hade sovit i en gränd en vecka...

Heh, riktigt så illa är det inte för mig...:D Men å andra sidan, de grabbarna lär ju spara in på rakblad. Jag har någonstans precis i meningslösaste mitten... Jag måste använda hyveln flitigt för att inte besväras av skiten, för så pass växer det att man märker av det om man låter det vara, och sen har jag stubb igen till kvällen. Men det blir aldrig något ordentligt av det hur mycket man än sparar heller... Skitskägg, kan det inte växa ordentligt kan det väl lika gärna hålla sig borta så man slipper raka bort det lilla man får:mad:

Hahaha, det blir kanskle en ny photoshop-tråd av det här.

Bushido-does he have potential?

:rofl

Tänkte säga att jag är i samma sits som buchido men tar tillbaka det haha.

Last edited:
Fyfan vad awesome, gimme!:D

Har vi inte redan haft nåt sånt?:va

Ingen annan har sånt hår som jag:D

Inte vad jag kan komma ihåg. fast det kanske var du i orginaltråden på bodybuilderforumet?

Förvisso med rakad skalle men med klen ansiktsbehåring...

7fb2.jpg

Känner igen dig till viss del. Saknar allt vad manlig skäggväxt heter. Fläckigt och osammanhängande.
Och kasst med hår på huvudet (har alltid haft "fina" vikar, men nu börjar det bli tunnt också).
Och obefintlig hårväxt på bröstet. Men sen jävlar. Benen och armarna är fan lurviga så det är läskigt. Långt och mörkt.

Någonstans här är det dags för en musikvideo:

[YOUTUBE-ID]GmWGqEWU5a0[/YOUTUBE-ID]

Känner igen dig till viss del. Saknar allt vad manlig skäggväxt heter. Fläckigt och osammanhängande.
Och kasst med hår på huvudet (har alltid haft "fina" vikar, men nu börjar det bli tunnt också).
Och obefintlig hårväxt på bröstet. Men sen jävlar. Benen och armarna är fan lurviga så det är läskigt. Långt och mörkt.

Ja, för jävligt är det... Hos mig är det inte ens så att jag kan spara ihop till skepparkrans om jag bara väntar tillräckligt länge, det växer helt enkelt inte "hela vägen runt" och är därmed omöjligt.
Jag har vare sig hårigt bröst, hårig rygg eller håriga armar och ben. Lite lurv finns väl på de senare, men det är knapert och armarna är helt kala. Jag är helt enkelt en hårlös apa:D

Inte vad jag kan komma ihåg. fast det kanske var du i orginaltråden på bodybuilderforumet?

Förvisso med rakad skalle men med klen ansiktsbehåring...

7fb2.jpg

Nej, inte den tråden:D Men jag hade för mig att vi haft en annan tråd där det varit ett antal shoppar på mig...:va

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...