Flickvänner

2fast4hjo skrev:
:nicka, men ibland förstår jag inte hur ni står ut med oss :D

Så länge ni e kåta glada o tacksamma o låter en köra moppe så kan ni stås ut med! :tuttar
Lite markservice med dvs matlagning tvättning städning packa väskan innan träning o framför allt, Torka döda flugor från skinnstället kanske putsa lite på vesiret ibland men inga repor :fatta!
Ligga o se små kåta ut när man kommit ur duschen efter att vart borta en hel dag utan o hört utav sig... Typ..
Höga krav! Nej nej inte jag helle!

2fast4hjo skrev:
Åk till Skövde och följ med oss och gasa,vet ja.. tvätt (vad är det) :3freak sådana oväsentliga saker bryr man sig inte om när solen skinner och man åker ut tillsammans med killen och busar på vägarna. :tummenupp

Ujuj det blir för långt har jag ju ingen som gör frulle på sängen ju =(
Hon får skicka med mackor elle följa med! :tummenupp
Men hon blir så grini när man skall åka slang förbi kamerorna o då blire ju inga mackor! :huvet
Så jo lite jobbi e ni nog *asg*

spectre skrev:
Äh, Jag och Linda tjafsar rätt ofta, jobbigt - javisst. Men man vänjer sig.

Jag och Linda har varit tillsammans i 1 år och 2 månader och hon retar upp sig ibland för att jag inte orkar prata i telefon sent som fan på kvällarna och ibland får man ryta till lite och då lugnar det ner sig :)
Det där problemet med telefonen löser man ju enkelt.
Säg att hon får välja mellan att träffa dig i verkligeheten, eller snacka i telefon, fast iofs, med tanke på hur dagens tjejer verkar fungera för det mesta så väljer hon väll telefonen :D

Ett telefonsamtal ska lyda i stil med följande:
"tjena, japp, jupp, ses där kl5, bra, hej."

"tjena, japp, jupp, ses där kl5, bra, hej."[/QUOTE]

Instämmer! :D

NSR_Martin skrev:
Det där problemet med telefonen löser man ju enkelt.
Säg att hon får välja mellan att träffa dig i verkligeheten, eller snacka i telefon, fast iofs, med tanke på hur dagens tjejer verkar fungera för det mesta så väljer hon väll telefonen :D

"tjena, japp, jupp, ses där kl5, bra, hej."

Säger som Mr Garrison i South Park; I cant wait for permision so i can get som fucking punetang. :gnissla

2fast4hjo skrev:
*fegis*

mackor kan man köpa på macken. Blir det inget wheelande när vi åker
så har sambon en :mad: :tuttar o det är inget att leka med.

Men då kommer ju jag ju.. får du ju träda in i sambons roll o fixa mackor :hihi
Å har jag med damen så kan ni ju prata om knyppling städ tips osv. :tungan
Så kan pöjka o jag vara ute å åka lite o dyka upp någon vecka senare :) :banana
Trötta o sletna o behöver lite ompyssling! :fyllisar

Vad är det för fel på er pojkar, vill inte träffa era eventuella älsklingar var dag?
Eller, ni kanske bara dejtar era damer för att få erat? ;)

CayLe skrev:
Vad är det för fel på er pojkar, vill inte träffa era eventuella älsklingar var dag?
Eller, ni kanske bara dejtar era damer för att få erat? ;)

Hehe, klart man vill, på ett sätt.. Men tjejen blir ens liv liksom :3freak
Man vill ju göra annat också

Va faan flickvän :kocko
Jag har en pojkvän jag.. och han heter :kär granath_ :kär

Nej ärligt.. Jag har faktiskt aldrig har ett förhållande som varat mer än några månader. Tjejer är så sköööna men så jobbiga att vara med en längre tid :rolleyes: På så vis skulle det vara enklare att vara ihop med en kille, eller vad säger du max :tungan

Hoppas man aldrig blir den eviga ungkarln som åker ekerölinjen varje helg för att få lite pussy

steffo skrev:
..Hoppas man aldrig blir den eviga ungkarln som åker ekerölinjen varje helg för att få lite pussy

hahaha, är du inte det redan då? :)

jo, visst skulle jag kunna tänka mej dej, vacker, muskelös ;)
& så åker du ju hoj :tuttar :pannkyss

steffo skrev:
På så vis skulle det vara enklare att vara ihop med en kille, eller vad säger du max :tungan

Citat från zatzy: "Om det inte vore för sexet så skulle man lätt bo ihop med en snubbe"

Koskela skrev:
Vafan är det för brudar!!! Sådanna som inte kan fatta att man vill kunna ta en paus nån gång och inte behöver träffas varje da! :död Blir fan lack på det!
Och att man inte vill snacka timmar i telefon varje da kan väll vem fan som hellst fatta :3freak
När man har ett förhållande ska det fan inte vara jobbigt och man ska fan inte träffa varandra varända jävla da! tycker jag alltså!

Bara min uppfattning :död

Håller med till fullo! Orka sitta i telefon! Mitt ex. blev tokig på mig för att jag inte tyckte om att sitta och snacka i telefon med henne. Sa åt henne att jag helt enkelt inte tyckte om att prata i telefon men var hon förstående? Icke :P

prise skrev:
Håller med till fullo! Orka sitta i telefon! Mitt ex. blev tokig på mig för att jag inte tyckte om att sitta och snacka i telefon med henne. Sa åt henne att jag helt enkelt inte tyckte om att prata i telefon men var hon förstående? Icke :P

samma sammma! :3freak

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back