Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Detso bättre för dig, det är roligare att köra UTAN skjuts.Spray skrev:1. Att hon aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att åka bakpå en motorcykel,
Vaffan menar hon...!?? Hon blir gammal hon oxå, tids nog.Spray skrev:2. Det är vidrigt med MC åkare, eftersom det mest är gamla som kör.

Visst...när man svettats in ett skinnställ riktigt, är det lite "äckligt"... but we like it. Som hojåkare får man va lite lurkig...än sen.!! Doftar hon alltid som en nyponros??Spray skrev:3. Skinnkläder är äckliga och allra minst _Jag_ skulle passa i ett sådant...

Det bästa är alla alla gör som dom vill. Vad är "normal"...VILL man uppfattas som normal?? Hojåkare är ett jävla skönt släkte... men om hon vill vara "för mer" än oss..FINE!!!! Det är hennes problem INTE DITT..!!!Spray skrev:4. Alla som kör MC har en stämpel som busar och att hon hävdade också att folk i allmänhet ser ner på MC åkare eftersom de inte brukar uppfattas som normala...? Stämmer detta föresten?
Det kan jag inte uttala mig om. Men du får väl bättra på omdömet då..!!Spray skrev:5. Jag har dålit omdömmde och skulle aldrig klara av att köra motorcykel normalt..![]()

OCH..!!! Det finns dom som har flickvänner som jobbar som sjuksköterskor och ändå kör hoj.Spray skrev:6. En bekant till henne jobbar som sjuksköterska...
Självklart så är ens anhöriga oroliga...konstigt vore väl annars. Men vaddå...ska man bara skita i det man tycker är kul, bara för att någon annan vill det. Hmm...NÄÄ!!!!Spray skrev:Sedan avslutade hon med "gör det om du vill, men jag kommer vara orolig varje gång du är ute och åker".
Visst...det ÄR farligt att köra hoj, men om du vill ta mckörkort och köpa dig en hoj...så är det någonting som sker i DITT liv. Hon får acceptera att DU gör som DU vill. Man kan inte hålla på o styra över en annan människa. Ska man bara tänka på att vara andra till lags... då har man snart ingen luft kvar i "själsballongen".. ja ni fattar.Spray skrev:Vad ska jag göra? Att det är farligt är ju svårt att förneka
DO IT!!!!!!!!!!