flickvän? bra eller dåligt?

bra eller dåligt?

• Antal röstningar
    0
Gabor skrev:
2210422 med tanke på vad du skriver så är det ingen ide att introducera dig för NORMALA tjejer...... :3freak .

prova med receptionen , polishuset..med lite tur så springer du på en :tuttar med utvecklad battongteknik som kan :fatta! i din skalle...sen är du välkommen att få ta del av tjejerna i uppsala... :yoparty

Javisst. Fast det behövs nog inte, jag är ganska onormal ändå :3freak
Ska utforska marknaden på måndag på Svenssons. Återkommer med rapport.

jente skrev:
2211039 Ja det är ju så, just nu så älskar jag min kille mer än något annat, hehe...
Jag bakis, han fixar mat och allt till mig :krama

Jo men det är en sak. Skulle han däremot köpa smycken för 1.000 :- som en tröst på din bakfylla så blir det helt plötsligt en annan sak :)

Gabor skrev:
2211203 Det finns så mycket trix...elelr hur var det nu igen, något om trix när man har ont.... :brinnerup :pannkyss

Jaaa, jo precis. Men just det trixet du pratar om nu funkar faktiskt. Har en vän som gjorde en studie på det.. (eller han håller nog fortfarande på med den) och enligt honom så funkar det lika klockrent varje gång... :tummenupp

Jonathan skrev:
2211189 Javisst. Fast det behövs nog inte, jag är ganska onormal ändå :3freak
Ska utforska marknaden på måndag på Svenssons. Återkommer med rapport.

Jo men det är en sak. Skulle han däremot köpa smycken för 1.000 :- som en tröst på din bakfylla så blir det helt plötsligt en annan sak :)

Hade viljat ha mat istället :tungan
Men han har varit jätte snäll, omtänksam pojke jag har :)

Kia skrev:
2212254 Jaaa, jo precis. Men just det trixet du pratar om nu funkar faktiskt. Har en vän som gjorde en studie på det.. (eller han håller nog fortfarande på med den) och enligt honom så funkar det lika klockrent varje gång... :tummenupp

Smärtlindringsmassage, ?? :)

jente skrev:
2211039 Ja det är ju så, just nu så älskar jag min kille mer än något annat, hehe...
Jag bakis, han fixar mat och allt till mig :krama

Jag sitter också här bakis, inte fan är det någon som fixar mat åt mig, var bara att pallra sig ner till "stan" och köpa sig sitt eget bakfyllekäk. Världen är bra orättvis. :gnissla

Kerplunk skrev:
2212558 Jag sitter också här bakis, inte fan är det någon som fixar mat åt mig, var bara att pallra sig ner till "stan" och köpa sig sitt eget bakfyllekäk. Världen är bra orättvis. :gnissla

Litet utbud på bra ragg som tar hand om din planerade bakis ? :)

Gabor skrev:
2212584 Litet utbud på bra ragg som tar hand om din planerade bakis ? :)

Det var ruskigt dåligt utbud igårkväll, var inte ens lönt att anstränga sig så det blev en riktig tjejkväll istället, kan iof vara trevligt det också ibland, brukar bli så att alla springer åt olika håll annars så fort man kommer ut. :)

Kerplunk skrev:
2212609 Det var ruskigt dåligt utbud igårkväll, var inte ens lönt att anstränga sig så det blev en riktig tjejkväll istället, kan iof vara trevligt det också ibland, brukar bli så att alla springer åt olika håll annars så fort man kommer ut. :)

Är du en söt , snygg eller charmig tjej, inte så desperat så brukar det lösa sig....prova nere på macken under dagen. Kan bli napp på en kille med egen bil som gärna bjuder dig på middag , bio och en rejäl åktur. :yoparty

Gabor skrev:
2213021 Sluta peta.. :7peta :7peta :7peta ..... :pannkyss :)

Men jag tycker ju om att peta på dig... :7peta Sitter ju här och hoppas att du ska få lite ont också så jag kan visa dig att studien faktiskt stämmer... :7peta :7peta

Kia skrev:
2213107 Men jag tycker ju om att peta på dig... :7peta Sitter ju här och hoppas att du ska få lite ont också så jag kan visa dig att studien faktiskt stämmer... :7peta :7peta

ont...mycket ont... :näsblod ... :brinnerup

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...