Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
FeeBee skrev:2196478Är alla killar på sh desperata...?![]()
![]()
Aha, nobben direkCt inann jag nästan inte sagt nått.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FeeBee skrev:2196478Är alla killar på sh desperata...?![]()
![]()
Ha ha ha! Jag bara undrade ju...Bärgren skrev:2196480Aha, nobben direkCt inann jag nästan inte sagt nått.![]()
INGET mer...?! Då borde det väl inte va så svårt...!fattaliano skrev:2196498jag är inte ett dugg desperat vill ju bara ha nån bak på hojjjen juu![]()
![]()
FeeBee skrev:2196488Ha ha ha! Jag bara undrade ju...
Och om du vill ha nån chans med cheyerna borde du kanske presentera dig eller säga nåt kul eller nåt liknande..![]()
Det är inte ALLA damer som faller pladask för bara en vinkning..![]()
Snällt av dig att du var så diskret!Bärgren skrev:2196519Ok. Fast du var ändå för "mogen" för mig. Observera att jag inte nämde något om damens ålder.
FeeBee skrev:2196507INGET mer...?! Då borde det väl inte va så svårt...!![]()
Det hjälper om båda är det...fattaliano skrev:2194685har man en flickvän som man trivs riktigt bra med så måste det antingen vara en ovanligt konstig tjej.. eller att man själv är konstig..![]()
Å jag har den enafattaliano skrev:ja.. klart hittar man en sånn tjej som ni snackar om så.. men det är ju en på miljonen vilket betyder att det finns ca 9 st i sverige..
sen får hon ju gäran se bra ut också.. det drar ner anatalet till 2 i sverige..
Av sig självt?! LITE får du ju anstränga dig..!fattaliano skrev:2196540haha jooo men resten ska ju komma av sig självt!!![]()
va hette du sarusaru?
FeeBee skrev:2196527
För nu lär ju halva sh kolla efter i min profil hur "mogen" jag är..!
![]()
![]()
Färjestad rokkar!Rash skrev:2196631Självklart..
Förstår att du är en vilsen skåning, du hejar ju på Färjestad![]()
![]()
Nienna skrev:2195430Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl![]()
![]()
Kia skrev:2197038![]()
Kan bara hålla med dig.... Det finns inget finare än att se glädjen i ögonen på den man älskar när han gör det han tycker är roligt...
![]()
Stortryne skrev:2196544Det hjälper om båda är det...
Å jag har den ena![]()
![]()
Gabor skrev:2197227Ska vi skruva lite tillsammans ??![]()
Nienna skrev:2195430Tjejer som frivilligt spenderar tid i garaget, mycket tid dessutom och gärna hjälper till eller servar med kaffe och käk finns! Tjejer som "låter" sina karlar vara i garaget timma efter timma utan att gnälla finns! Tjejer som tycker glädjen i karlens ögon när grejerna är klara är värda varenda timme i garaget finns! Fråga min karl![]()
![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=119339fattaliano skrev:2196498jag är inte ett dugg desperat vill ju bara ha nån bak på hojjjen juu![]()
![]()
Nursey skrev:
Kia skrev:2197237Absolut, säg bara till.....![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |