Flickor tvingade till nätporr

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Mattias skrev:
2288830 Tjaaa... vem har den 47-årige mannen skadat genom sitt beteende? Jag blir nog mer upprörd över tjuvar och annat pack, än perversa familjefäder som sitter i garderoben och runkar över barn, åtminstone så länge det stannar vid det.

Där är vi olika!

Mattias skrev:
2288715 Okej. Nu har jag ju ingen egen erfarenhet, såklart.

Men jag tror att det goes something like this:
Historien bär det självupplevdas prägel. Mattias, du är sämre än jag trodde.

Mattias skrev:
2288830 Tjaaa... vem har den 47-årige mannen skadat genom sitt beteende? Jag blir nog mer upprörd över tjuvar och annat pack, än perversa familjefäder som sitter i garderoben och runkar över barn, åtminstone så länge det stannar vid det.

Men nagon maste ju satta pa barnen for att gubben ska ha natt att runka till! :mad:

:Nackskott:

:kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta :kulspruta

Solan skrev:
2288732 Men varför har män behovet av att sitta och "dreggla" (går att byta ut mot valfritt ord) över tjejer över internet?
Är ni verkligen så besatta av tjejkroppar så att det duger med vad som helst?
Den där kroppsfixeringen förstår jag inte alls faktiskt.

för att svara enkelt rakt kort och manligt

JAAAAAAAAAAAAAAAA

tjejer är ju snygga, vi är enkla grottmänniskor :tungan

boostofta skrev:
tjejer är ju snygga, vi är enkla grottmänniskor :tungan

Wörd! :fakta!

Det fanns inga blombutiker och chokladaskar och diamantringar på stenåldern! Ni brudar borde försöka leta efter era rötter ni med!

Vi killar bryr oss iaf om vårt ursprung. Vi gillar nakna tjejer och en schysst blodig biff. (nej, inte blodig skäggbiff :zpy)

...sesså, ta nu och skärp till er tjejer och sluta komplicera allt! låt nu killarna med störst klubba få dra er i håret till grottan utan att göra en stor sak av alltsammans! :tuttar

korvgubbe skrev:
2288957 Wörd! :fakta!

Det fanns inga blombutiker och chokladaskar och diamantringar på stenåldern! Ni brudar borde försöka leta efter era rötter ni med!

Vi killar bryr oss iaf om vårt ursprung. Vi gillar nakna tjejer och en schysst blodig biff. (nej, inte blodig skäggbiff :zpy)

...sesså, ta nu och skärp till er tjejer och sluta komplicera allt! låt nu killarna med störst klubba få dra er i håret till grottan utan att göra en stor sak av alltsammans! :tuttar

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2286093&postcount=29

:pannkyss

Last edited:
Kajan skrev:
2288903 Men nagon maste ju satta pa barnen for att gubben ska ha natt att runka till! :mad:

Ja, JAG vet inte. JAG kollar inte på sånt. Men nu vet jag, tack ska du ha.

Mattias skrev:
2288996 Ja, JAG vet inte. JAG kollar inte på sånt. Men nu vet jag, tack ska du ha.

Ahhh, men kom igen! Tror du djurporr ar bilder pa nakna djur?

:hihi

Kajan skrev:
2288903 Men nagon maste ju satta pa barnen for att gubben ska ha natt att runka till! :mad:

Det där var mer info än jag bad om. Att respektera privatlivets helgd kan också betyda att man inte berättar om sitt privatliv för andra. Tänk på det nästa gång :mad:

korvgubbe skrev:
2288957 Wörd! :fakta!

:hihi :tummenupp

Finns en orakadfeministbrud på jobbet som är rolig att driva med om sådana här saker. Ful och tjock, därför hon är feminist.
När vi snackar om att det kanske är dumt att stirra på flickor med kortkort när de ser en så kläcker den tjocke ur sig: För mig är det helt ok. Kolla på menyn är ok, så länge man äter maten hemma.

Ok, visst, men vem fan tittar på dig?? :fatta!

:Påretashumörochelakareänvadjagegentligenärsmiley

Kajan skrev:
2289008 Ahhh, men kom igen! Tror du djurporr ar bilder pa nakna djur?

:hihi

NUUU klarnade bilden. Jag undrade just varför jag kände mig så konstig senast jag var på Skansen.

Då jag läser detta får jag upp bilden av videosnutten, där en tjej i tonåren står och visar :tuttar för "Kent, P28" på webcam,
sen kommer fadern in i rummet, linnet återtar sin rätta placering och fadern bara tittar ut genom fönstret.

Mattias skrev:
2288769 Hur stor del av den dagliga (eller nattliga) internettrafiken tror du är porr?

JA, män är fullkomligt besatta av kvinnokroppar. Vad som helst som tycks kunna rymma tre rejäla falukorvar duger för de fyra sekunder det tar att bli av med sin frustration och inre spänning.

Flickor är nog inte blinda för det faktumet heller utan använder det för att få sin bekräftelse via MSN/ICQ/whatever. Jag vet att du alltid tycker att jag skyller på fel sida i en konflikt, men tjejer borde nog fan inse vad de har och inte ge bort det hur som helst. Det betyder ju uppenbarligen inget heller, eftersom män tar vad som bjuds. Bara för att en kille runkar över en tjej betyder inte att hon är guds gåva till männen, eller ens är särskilt het.

Jag kan nog inte förklara så nån begriper vad jag menar.

Men varför sitter då männen och r***ar över en tjej som inte ens är särskilt het, som du säger? Det låter ju ännu mer snedvridet.
Jag kan ha förståelse för att man gör det om det är en person man själv tycker är tokhet men om det bara är vem som helst så fattar jag inte alls. Finns det någon gräns överhuvudtaget eller skulle det fungera med en bild på din mamma?

Solan skrev:
2289066 Men varför sitter då männen och r***ar över en tjej som inte ens är särskilt het, som du säger? Det låter ju ännu mer snedvridet.
Jag kan ha förståelse för att man gör det om det är en person man själv tycker är tokhet men om det bara är vem som helst så fattar jag inte alls. Finns det någon gräns överhuvudtaget eller skulle det fungera med en bild på din mamma?

Tycker du att min mamma är ful? :mad:

Min mamma funkar nog för nån annan, helt säkert. Jag har nog lite svårt att tänka mig det, dock.

Enligt SvD så är flickorna mellan 9 och 13 år. Helt plötsligt hamnar saker och ting i ett annat perspektiv.

McB skrev:
2289076 Enligt SvD så är flickorna mellan 9 och 13 år. Helt plötsligt hamnar saker och ting i ett annat perspektiv.

De borde inte ens fått vara ensamma hemma.
Dåliga föräldrar, helt värdelösa.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...