Flickor tvingade till nätporr

• Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Mattias skrev:
2288647 Jag väljer mina offer noga. Du var väldigt foglig och följde mina instruktioner till punkt och pricka. Det är därför du är fast 4 life nu.

Det tog lång tid att googla fram korrekt stavning på "déjà vu", va? ;)
Sluta jiddra och lägg ut filmerna :mad:

Mattias skrev:
2288647 Jag väljer mina offer noga. Du var väldigt foglig och följde mina instruktioner till punkt och pricka. Det är därför du är fast 4 life nu.

Det tog lång tid att googla fram korrekt stavning på "déjà vu", va? ;)

Ha....foglig? Är det VERKLIGEN rätt ordval tycker du?

För övrigt så förstår jag inte vad det är för slemproppar som sitter i andra änden och ber småtjejer utföra konster framför webkameran, förklara så är du snäll Mattias.

Solan skrev:
För övrigt så förstår jag inte vad det är för slemproppar som sitter i andra änden och ber småtjejer utföra konster framför webkameran, förklara så är du snäll Mattias.

Män? :va

Är de över tillåten ålder så är det väl inga probs? Ok, det är ju oetiskt och fult att ljuga och hota någon till att göra något sådant. Men jag tror ändå på att flickorna hittar på själva..

Alla ni som läser det här, klä av er och stoppa in en lök i underlivet, annars kommer mitt nästa inlägg att rasera era liv!
:brynad

Lite onödigt att hänga ut dem som idioter utan att känna till hela bakgrunden. Skulle mycket väl kunna röra sig om 13-åringar som successivt lurats in i det här av ett proffs.

Solan skrev:
2288665 Ha....foglig? Är det VERKLIGEN rätt ordval tycker du?

Okej. Nu har jag ju ingen egen erfarenhet, såklart.

Men jag tror att det goes something like this:

Kent, 28 år, surfar Lunarstorm. Hittar "sexy_kitten, F16" där. Kent ser bilder på sexy_kitten. Bara semiavklätt och stringtrosor överallt. Kent blir hård. Kents blodbrist i huvet gör att han skickar ett lunarmess till sexy_kitten med lite småfräckt innehåll.
Sexy_kitten blir glad över att Kent som är 28 år och mogen och allt (hon vet ju ännu inte att män aldrig blir äldre än 14) uppskattar hennes utseende. Äntligen får hon kvitto på att hon börjar bli vuxen och sexig och allt. Sexy_kitten frågar efter Kents MSN, ty hon törstar efter mer. Kents erektion avtar knappast när läser detta.

De sammanstrålar på MSN. Kent tänker "vad har jag att förlora" och ber sexy_kitten att dra igång sin webcam. Eftersom hon gääärna vill höra hur fin hon är så gör hon det lydigt. Kent drar efter andan när bilden väl dyker upp. "Shit, hur dum kan man vara? Har hennes föräldrar inte lärt henne nåt?" tänker han. Sexy_kitten har bara trosor och ett linne på sig. Hon hade mer kläder, men efter att ha läst diverse tidningar så vet hon hur en slipsten ska dras. Hon ska göra den där killen GALEN med sin kropp. Det pirrar minst lika mycket i sexy_kitten som det gör i Kent.

Sen skrivs det en massa dravel kors och tvärs. De sexuella anspelningarna haglar från båda sidor. Det pirrar jätte-jättemycket för båda nu. Sexy_kittens BH åker av. Kents kalsonger med. Kent tror fortfarande inte att det är sant. Sexy_kitten är också sjukt nöjd, ty hon ser Kent ivrigt sitta och rulla skinn. Kent skriver (med vänster hand) att han vill se henne klappa kissen också. Sexy_kitten gör lite motstånd, men bara för att hetsa upp Kent mer. Till slut (efter 43 sekunder) ger hon med sig och drar sina små stringtrosor åt sidan och visar hela härligheten för Kent.

Sexy_kitten pillar och Kent drar. Haken är bara att sexy_kittens mamma kommer in i sexy_kittens rum. Hon blir förfärad när hennes barn blir utsatt för detta hemska övergrepp! Sexy_kitten känner sig jävligt skamsen och säger att Kent tvingade henne. Kent har såklart sett mamman dyka upp, vilket bara gjorde det ännu bättre. "Ooh, mamma/dotter-grejen är schysst!" tänker han, medan hans säd sipprar mellan fingrarna på honom.

Mamman tar reda på Kents mailadress, och kontaktar polisen. Nu sitter Kent i skiten. Sexy_kitten vidhåller att Kent hotat henne med det ena och det andra, men den chatloggen har hon inte sparat. Sexy_kittens mamma ringer aftonbladets tipsnummer och berättar hela storyn. Alla sväljer den med hull och hår. Kent är dålig, sexy_kitten är offret.

Så kan det nog vara, ungefär. Men vad vet jag?

Mattias skrev:
2288715Sexy_kittens mamma ringer aftonbladets tipsnummer och berättar hela storyn.

:rofl

Det jag inte fattar är varför inte du ringer samma nummer och ger din sida av historien så tjejerna inte kan sitta oemotsagda?!
:va

Rash skrev:
2288697 Män? :va

Är de över tillåten ålder så är det väl inga probs? Ok, det är ju oetiskt och fult att ljuga och hota någon till att göra något sådant. Men jag tror ändå på att flickorna hittar på själva..

Men varför har män behovet av att sitta och "dreggla" (går att byta ut mot valfritt ord) över tjejer över internet?
Är ni verkligen så besatta av tjejkroppar så att det duger med vad som helst?
Den där kroppsfixeringen förstår jag inte alls faktiskt.

korvgubbe skrev:
2288727 :rofl

Det jag inte fattar är varför inte du ringer samma nummer och ger din sida av historien så tjejerna inte kan sitta oemotsagda?!
:va

För min historia är fiction. Sexy_kittens med iofs, men är man 16 och tjej så tror folk på vad som helst i sin iver att vara PK.

Mattias skrev:
2288715 Okej. Nu har jag ju ingen egen erfarenhet, såklart.

Men jag tror att det goes something like this:

Kent, 28 år, surfar Lunarstorm. Hittar "sexy_kitten, F16" där. Kent ser bilder på sexy_kitten. Bara semiavklätt och stringtrosor överallt. Kent blir hård. Kents blodbrist i huvet gör att han skickar ett lunarmess till sexy_kitten med lite småfräckt innehåll.
Sexy_kitten blir glad över att Kent som är 28 år och mogen och allt (hon vet ju ännu inte att män aldrig blir äldre än 14) uppskattar hennes utseende. Äntligen får hon kvitto på att hon börjar bli vuxen och sexig och allt. Sexy_kitten frågar efter Kents MSN, ty hon törstar efter mer. Kents erektion avtar knappast när läser detta.

De sammanstrålar på MSN. Kent tänker "vad har jag att förlora" och ber sexy_kitten att dra igång sin webcam. Eftersom hon gääärna vill höra hur fin hon är så gör hon det lydigt. Kent drar efter andan när bilden väl dyker upp. "Shit, hur dum kan man vara? Har hennes föräldrar inte lärt henne nåt?" tänker han. Sexy_kitten har bara trosor och ett linne på sig. Hon hade mer kläder, men efter att ha läst diverse tidningar så vet hon hur en slipsten ska dras. Hon ska göra den där killen GALEN med sin kropp. Det pirrar minst lika mycket i sexy_kitten som det gör i Kent.

Sen skrivs det en massa dravel kors och tvärs. De sexuella anspelningarna haglar från båda sidor. Det pirrar jätte-jättemycket för båda nu. Sexy_kittens BH åker av. Kents kalsonger med. Kent tror fortfarande inte att det är sant. Sexy_kitten är också sjukt nöjd, ty hon ser Kent ivrigt sitta och rulla skinn. Kent skriver (med vänster hand) att han vill se henne klappa kissen också. Sexy_kitten gör lite motstånd, men bara för att hetsa upp Kent mer. Till slut (efter 43 sekunder) ger hon med sig och drar sina små stringtrosor åt sidan och visar hela härligheten för Kent.

Sexy_kitten pillar och Kent drar. Haken är bara att sexy_kittens mamma kommer in i sexy_kittens rum. Hon blir förfärad när hennes barn blir utsatt för detta hemska övergrepp! Sexy_kitten känner sig jävligt skamsen och säger att Kent tvingade henne. Kent har såklart sett mamman dyka upp, vilket bara gjorde det ännu bättre. "Ooh, mamma/dotter-grejen är schysst!" tänker han, medan hans säd sipprar mellan fingrarna på honom.

Mamman tar reda på Kents mailadress, och kontaktar polisen. Nu sitter Kent i skiten. Sexy_kitten vidhåller att Kent hotat henne med det ena och det andra, men den chatloggen har hon inte sparat. Sexy_kittens mamma ringer aftonbladets tipsnummer och berättar hela storyn. Alla sväljer den med hull och hår. Kent är dålig, sexy_kitten är offret.

Så kan det nog vara, ungefär. Men vad vet jag?

Du borde skriva porrnoveller :tummenupp

Rash skrev:
2288736 Du borde skriva porrnoveller :tummenupp

NEJ! Du får inte sitta och runka till den där! Det är en rapport om ett allvarligt brott mot sunt förnuft.

Kent borde inte ha surfat Lunar, sexy_kitten ska fan behålla kläderna på! Dumma människor av båda kön borde förbjudas.

Solan skrev:
2288732

Jag tror du missat en väldigt grundläggande princip:
Killar tänder på det de ser och tjejer på det de känner/tänker.

Det är därför killar konsumerar porrfilmer och bilder medan tjejer läser noveller.

Så generellt sätt så duger det mesta för en kille så länge det andas. Och det har inte med kroppsfixering att göra utan helt enkelt med att vi är män och vi tänder på att se på nakna tjejer. punkt. De behöver inte vara snygga och smala, bara de är nakna.

(nåja, något förenklat men i princip är det sant även om vi killar gärna förnekar hur simpla vi är)

Solan skrev:
2288732 Men varför har män behovet av att sitta och "dreggla" (går att byta ut mot valfritt ord) över tjejer över internet?

Hur stor del av den dagliga (eller nattliga) internettrafiken tror du är porr?

JA, män är fullkomligt besatta av kvinnokroppar. Vad som helst som tycks kunna rymma tre rejäla falukorvar duger för de fyra sekunder det tar att bli av med sin frustration och inre spänning.

Flickor är nog inte blinda för det faktumet heller utan använder det för att få sin bekräftelse via MSN/ICQ/whatever. Jag vet att du alltid tycker att jag skyller på fel sida i en konflikt, men tjejer borde nog fan inse vad de har och inte ge bort det hur som helst. Det betyder ju uppenbarligen inget heller, eftersom män tar vad som bjuds. Bara för att en kille runkar över en tjej betyder inte att hon är guds gåva till männen, eller ens är särskilt het.

Jag kan nog inte förklara så nån begriper vad jag menar.

Mattias skrev:
2288749 NEJ! Du får inte sitta och runka till den där! Det är en rapport om ett allvarligt brott mot sunt förnuft.

Kent borde inte ha surfat Lunar, sexy_kitten ska fan behålla kläderna på! Dumma människor av båda kön borde förbjudas.

Å där fick jag en ny idol

Återigen ett exempel på korkade människor. En man som inte fattar bättre än att spara skiten på sin dator, en tjuv, och en man som villigt köper stöldgods. Vart är världen på väg?

Undrar hur mannen som köpte den stulna datorn tänkte? "Pedofili är värre än häleri, jag anmäler".

Kuritas skrev:
2288819 Nej jag menar det. Hälare är svin! :mad:

Tjaaa... vem har den 47-årige mannen skadat genom sitt beteende? Jag blir nog mer upprörd över tjuvar och annat pack, än perversa familjefäder som sitter i garderoben och runkar över barn, åtminstone så länge det stannar vid det.

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage