Flickan trillade av min motorcykel i farten. :(

Goffe skrev:
tur de gick bra de där roller!!

o ja, hästar är riktigt otäckt stora..

Jaoe!

Bara damen hoppar in i duschen här så ska jag ta itu med din film Goffe!

Återkommer inom en halvtimme!

härligt inte bara jag som har otur då, trillade av igår när
kompis gjorde en snabb 12.a. Nu får jag köpa nya badshorts =)

3stygn.jpg

t-quick skrev:
härligt inte bara jag som har otur då, trillade av igår när
kompis gjorde en snabb 12.a. Nu får jag köpa nya badshorts =)

Skadan på bild nr.1 såg ganska risig ut asså.. :näsblod Hur lyckades den åstadkommas?

Men har ni inte fattat än?

Alla tjejer som sitter bak på bönpallen vet ju att de ska hålla i handtaget.
Men nu hittade hon inte handtaget. Den är ju så liten...

KlotErik skrev:
Skadan på bild nr.1 såg ganska risig ut asså.. :näsblod Hur lyckades den åstadkommas?
hade ett delat ställ på mig och jack drogs upp när jag gled på asfalten..
ingen annan än mig själv att skylla.

Stackars tjej hon lär ju va helt förstör för resten av sitt liv....

Roller man ska inte skrämma upp tjejerna :rolleyes: :rolleyes:

Trisst att det hände,. Men tur i oturen. Har för mig att du sa vid Skansundet att "ni skulle vara 1 enhet på hojjen, å inge mellanrum.." Grabbarna grus skojja om "raggningsförsöket", som visa sig inte vara det (endast..) :tomten

Efter att ha läst precis hela tråden, så tycks det vara samma besserwissers som klankar ner - som i mina trådar ang upplevelser. Sweedie, starta ett glidar-forum åt dom, annars får väl jag ta å :fatta!

Jag kryper tillbaka till "träffar å samåkning nu", i almänna diskussioner får man numera passa "tungan" noga :kocko

CrowBar skrev:
höga G-Krafter kan framkalla smått erektionsartade tendenser (läs chockbånge) men kan osså ställa till det.

Chockbånge??? :lol

Fan va coolt, skrämma upp den liksom. Ska prova på mig själv i helgen tror jag. Rycka upp hojen för fort, göra tvärsnabba stoppies så det skriker i framdäcket, sikta på kaniner och renar, gasa som fan i skymda kurvor och över krön med mera!

Men tjejen då, fick hon chock-stiff-nipples eller? Roller, kände du nåt hårt i ryggen eller blev det skrapmärken i asfalten? :hihi

Allvarligt talat, skönt att det gick bra med er! Tänker inte skälla nåt, alla gör misstag. Var lite mer "tänk efter före"-ig i fortsättningen bara. That goes for all of you!

RoLLER skrev:
Jag ska pappa.
Jag vet pappa.
Förlåt pappa.
Jag vet pappa, jag skäms.
Jag lovar det pappa.
Jag vet också pappa.
Jättetur pappa.
Tack för att du har uppfostrat mig.
Jag är en mycket bättre människa nu! Jag lovar!
// Daniel

Bra pojke lilla!
Jag TROR dig när du säger att du har lärt dig något och ALDRIG kommer att göra något så dumt igen som att inte förstå vad som menas med när en människa säger NEJ! :fatta! :7peta

// Niklas

Alicia skrev:
Hoppas verkligen inte att någon tror att du gjorde de här med mening.
:pannkyss

Vadå, att dra upp den på bakhulet efter att tjejen utryckligen bett honom om att inte göra det eller?

// Niklas

2fast4hjo skrev:
Vi åker ...
Roller ang hästar...min kompis som fotograferade var inte glad på mig när detta kortet tog, det var nära att hon blev nerprejad :gnissla (hästen är ett svenskt halvblod på 175 cm vid manken)

Skulle nog aldrig sätta mig på en sådan där förväxt havremoppe :3freak

Padde skrev:
Edit: Avarage kör du alltid 69 på 70 vägar eller?

Knappast! Men om en människa utryckligen BER mig om att INTE göra något med hojen när de sitter bakpå, som Ulrika enl. Roller´s första inlägg faktiskt gjorde, så förstår jag vad som menas med det!

Jag kan ju lika gärna ställa en motfråga till dig som är lika inteligent:
- Förstår inte du vad NEJ betyder?

Jag förstår mycket väl att Roller inte gjorde detta med flit, dvs. så att Ulrika trillade av. Och även jag tror att Roller verkligen tog vid sig och BRYR sig om hur Ulrika mår/mådde. Dvs. jag är övertygad om att Roller är en hyvens kille som naturligtvis inte är felfri.

Men grejen är den att skjutsar man på mc så uppbär man ett fullständigt ansvar för de människans hälsa och välmående. Ett ansvar som Roller inte var mogen för (dvs. just den stunden när han bestämde sig för att trots önskemål från Ulrika om att INTE dra upp hojen på bakan fler gånger ändå gjorde det). Jag tror att även Roller vet detta oavsett vad jag eller andra hade svarat på hans inlägg.

Men skriver man sådant på ett publikt forum likt detta får skall man inte förvänta sig att alla skall sitta "tysta" och bara hålla med eller tycka synd om etc. etc. Det faller sig naturligt att folk reagerar på olika sätt! Och en sådan tabbe, där andras liv/hälsa står på spel, SKALL resultera i reaktioner. Allra helst från dem som Roller bryr sig om. Då får det störst effekt!

I grund och botten tror jag gott om alla människor, tills de har bevisat motsatsen. Än så länge tror jag fortfarande gott om Roller!

// Niklas

Avarage skrev:
Men skriver man sådant på ett publikt forum likt detta får skall man inte förvänta sig att alla skall sitta "tysta" och bara hålla med eller tycka synd om etc. etc. Det faller sig naturligt att folk reagerar på olika sätt! Och en sådan tabbe, där andras liv/hälsa står på spel, SKALL resultera i reaktioner. Allra helst från dem som Roller bryr sig om. Då får det störst effekt!

I grund och botten tror jag gott om alla människor, tills de har bevisat motsatsen. Än så länge tror jag fortfarande gott om Roller!

// Niklas

Word! :tummenupp

RoLLER skrev:
Isch! Hästar e läskiga.

Jag vill ha en motor som jag har kommando över.

Inte nåt med en egen vilja! :mad:

Det e därför tjejer e så jobbiga också! :4skrika

Ääää, kom tillbaka efter att hon bett dig hålla 4 av dessa "snälla små krakar" i grimskaft.... samtidigt.... när helt plötsligt en vill lacka ur.... och resten skenar åt alla håll!!! :brinnerup

Eller när hon ber dig för att du är starkare, spika dit en framsko som lossnat! Stå där och känna sig som en "pissnödig dvärg" mellan benen och hamra.... Huuuuaaaa.....

Läskiga, nervösa och impulsiva djur det där...

Alltså , om det är så att hon trillade av pga din körstil så borde du ALDRIG
mer skjutsa någon för då har du visat du inte kan ta det ansvaret som det medför.

zipman skrev:
Alltså , om det är så att hon trillade av pga din körstil så borde du ALDRIG
mer skjutsa någon för då har du visat du inte kan ta det ansvaret som det medför.

Du glömde skriva "jag har inte läst hela tråden, men..."!

Att ni orkar!
RoLLER gjorde en dum grej som han bett om ursäkt för, till personen i fråga om i den här tråden FLERA gånger.
Begrunda först hur felfria ni själva är innan ni besudlar SH med tjafs :mad:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...