Flex LED

Nu vet jag inte om det är knäproteser eller led-blinkers du menar :va
Men jag handlade iaf mina gummiledade diod-kellerman billigast på Bikeshop.se

/J

Precis såndär fast lite mer optimerat för att sitta på hoj me allt de innebär:tummenupp

Antingen ska ja hitta såndäringa te vettigt pris eller så förblir min mottocikkel blinkerslös :mad:

Jaha, det är till blinkers frun hade tänkt sig? Jaha men då ska vi leta sörrö... :)

Jaha, det är till blinkers frun hade tänkt sig? Jaha men då ska vi leta sörrö... :)

https://www.touring.se/touring/Servlet?page=6&parent=s64102&catname=Blinkers+universal+

Last edited:
Står att de är formgivna för att passa backspeglar... hur gick det att pressa dem mot kåpan, lätta att böja till och få bra?
Dom sitter kanske inte helt perfekt på mina kraschkåpor, det går att få det snyggare om man la ner lite mer energi på det dessutom :rolleyes: Men dom har en viss förböjd form, men dom går att räta ut en hel del :tummenupp

Precis såndär fast lite mer optimerat för att sitta på hoj me allt de innebär:tummenupp

Antingen ska ja hitta såndäringa te vettigt pris eller så förblir min mottocikkel blinkerslös :mad:

Gör egna?

LED i ytmonteringskapsel som du löder ihop i serie med korta kabelbyglar mellan, drar in i en plastslang och fäster med dubbelhäftande tejp, smält ihop plastslangen i ändarna eller dutta i en klick smältlim

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025