Flera bilder från SM i Linköping

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Vill du se hur du ser ut när du nitar max? I can help! :D
www.lms.se - roadracing och sedan bildarkiv.
Jag tycker det är svårt att plåta när man måste ställa in fokus manuellt på vägen och sedan försöka knäppa exakt där, det blir sällan riktigt skarpt. Hur gör ni som får så grymma bilder? Zoulfly mfl? Våldsamt snabb autofokus eller?
P1030381.JPG

bj.O.rn testar radialhejdarna

Såg ju bild på mig med :D rockigt! Schysta bilder iaf. Alltid kul med att posera. :p

Nån som har filmer fårn rejsen!??!? Närbilder? kom igen nu.

Torkel skrev:
Vill du se hur du ser ut när du nitar max? I can help! :D
www.lms.se - roadracing och sedan bildarkiv.
Jag tycker det är svårt att plåta när man måste ställa in fokus manuellt på vägen och sedan försöka knäppa exakt där, det blir sällan riktigt skarpt. Hur gör ni som får så grymma bilder? Zoulfly mfl? Våldsamt snabb autofokus eller?
bj.O.rn testar radialhejdarna

Ja inte är det speciellt lätt, även om jag har höghastighetsfokus på mina objektiv. Ska man ta bilder som denna så är det bara att låsa fokusen o sen försöka knäppa av i exakt samma läge även nästa gång. Men det är väl som hantverk att det kommer med tiden..

Vid andra typer av bilder så är förstås alternativ att fota fota fota, och sedan plocka ut de skarpa som faktiskt han autofokuseras korrekt.

Enda bilden på mig var såklart på skamkärran, fast med tanke på hur lite jag var på banan är det ju inte lätt att hinna fota. :tungan

Goodstuff skrev:
Enda bilden på mig var såklart på skamkärran, fast med tanke på hur lite jag var på banan är det ju inte lätt att hinna fota. :tungan
Det finns en på dig i bollhavet också fast du syns knappt! :-)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard