Fler som kör Motard i Varberg?

• Thread starter Thread starter Bitteboy
  • Start date Start date

Bitteboy

Guest
Tjena!

Är d några mer som kör motard i varberg? Är ny i stan. Man får ju köra hoj när d inte blåser :)

/Tobbe

Jajemän, men faktiskt inte skådat någon annan motard här än, knappt någon hoj alls förutom en och annan glidare än så länge :näsblod
men det ska det bli ändring på :cdevil

Två polare med varsin sporthoj finns som sällskap iaf, samt en klasskompis med en ER-6'a stående i Veddige. *tillägg* och en gammal kompis som har en XT660R som bor i... någonstans söder om göteborg hehe.

Jajemän, men faktiskt inte skådat någon annan motard här än, knappt någon hoj alls förutom en och annan glidare än så länge :näsblod
men det ska det bli ändring på :cdevil

Två polare med varsin sporthoj finns som sällskap iaf, samt en klasskompis med en ER-6'a stående i Veddige. *tillägg* och en gammal kompis som har en XT660R som bor i... någonstans söder om göteborg hehe.

Tycker det låter nästan som nuvarande FFR :D

Massa fajters o så.... :rolleyes:

Inte i Varberg men i Falkenberg. Är ju rätt nära. Ganska ensam motardpilot här med vad jag har sett. Kör en risig KTM 450 exc. Ska ni styra upp nån körning så hojta till. /Johan

varberg

en till....... crossåkare som sadlat om till gatan, tur man inte e lika galen på asfalt för då hade jag vart döööö redan.........ktm 640 03........letar efter en tank 625 och

Nice! Snart dax för lite sol och bakhjuls åka då!! Skulle visst besiktiga min innan maj så nu blev d körförbud. Måste fixa d innan jag kör mer, jobbigt om d händer något..

en till....... crossåkare som sadlat om till gatan, tur man inte e lika galen på asfalt för då hade jag vart döööö redan.........ktm 640 03........letar efter en tank 625 och

Runt 20-23 grader på onsdag kväll... Vad säger ni boys?

Vi är minst två riktigt taggade här :)
(och med lite tur hinner jag få på mitt Leo Vince innan dess (skeppas från tyskland just nu))

obesiktigad

måste besiktiga om hojen innan juni, skit, tvåa på framlampa som gjort sitt, ingen som har liggandes? pengar slut efter allt mek, får leta beg

Vi från kungsbacka ska ut och åka lite på onsdag kväll, vi får se hur många vi blir och var vi hamnar.

Runt 20-23 grader på onsdag kväll... Vad säger ni boys?

Vi är minst två riktigt taggade här :)
(och med lite tur hinner jag få på mitt Leo Vince innan dess (skeppas från tyskland just nu))

Kom ner till Falkenbergs Motorbana i morgon onsdag 19 Maj 17-20.
Vi har ordnat en "prova på kväll" med besiktigad bana på innerplan. Banan är ca 750 m lång och innehåller bara asfalt. Vi kommer att ha en Motardkittad 85 cc på plats för provkörning. Ni med egna stora hojjar är givetvis välkommna att prova på, allt e kostnadsfritt:yoparty

För frågor, ring Kaj på 070 3106896 eller Lars 0761 060308

Vi har ordnat en "prova på kväll" med besiktigad bana på innerplan. Banan är ca 750 m lång och innehåller bara asfalt. Vi kommer att ha en Motardkittad 85 cc på plats för provkörning. Ni med egna stora hojjar är givetvis välkommna att prova på, allt e kostnadsfritt:yoparty

Låter ju as fett :tummenupp

Synd det är så långt iväg bara...

Jag är på! Kommer med hojen på släpet!

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...