Fler som har tråkigt...

Status
Ej öppen för fler svar.
-PLASTMISIL- skrev:
Visst händer det att man har tråkigt ibland...sh är ju faktiskt ganska underhållande för det mesta..annars kan du väl ta och kolla på ngn.romantisk rulle, det är ju aldrig fel.
Du har stavat Missil fel.. :-)

-PLASTMISIL- skrev:
Visst händer det att man har tråkigt ibland...sh är ju faktiskt ganska underhållande för det mesta..annars kan du väl ta och kolla på ngn.romantisk rulle, det är ju aldrig fel.

På SH kan man döda många timmar om man inte har annat för sig. Kolla på romantisk film... näää finns ju inget tråkigare... :)

mia83 skrev:
På SH kan man döda många timmar om man inte har annat för sig. Kolla på romantisk film... näää finns ju inget tråkigare... :)
Finns inget underbarare!! :)

mia83 skrev:
rena romantiska filmer blir man ju deppig av...Allt är ju alltid perfekt..

Det lär vara det som fuckat upp min syn på just sånt.. Inte bra..

Men, men.. :rolleyes:

jag har åxå mega tråkigt!!!!

Slutade jobbet 21.00 å nu vill man givetvis ut på krogen å ha skoj :tuttar

... men givetvis ska man jobba imorgon 7.00.. vem fan kom på att man ska jobba när det e helg å man ska ut å ha skoj?? :kocko :fatta!

fan!

Ni e inte ensamma om att ha tråkigt. Den här kvällen har varit så lååååångtråkig! :6surkart
Tur att man har SH!!! :tummenupp

// Lena

Hej allihopa, jag kom nyss hem från jobbet obs jag jobbar inte natt egentligen så jag är lite trött nu, vad roligt att man börjar jobba klockan 10 och slutar 21 imorgon då...

jag älskar mitt liv.... :huvet

Njae, inge högt tryck idag. Som de flesta fredagarna är för mig.

Just nu sitter jag här och dricker Cola och lyssnar på polisradion. Jippie.

Mjo

inte händer det mycket när man säger nej till fest. Dumt kanske såhär i efterhand men bra imorgon när jag vaknar, hehe.

Miss_Orchidee skrev:
Jag har GÖÖÖR tråkigt nu.... :3freak

Mmmm... Det e du inte ensam om. :brinnerup
Borde väl egentligen krypa ner i sängen och nanna kudden. Men jag e inte så jättetrött än. Får väl stanna här på SH ett tag till... :tummenupp

// Lena som e rastlös

Nää... vafan jag har haft en rätt skön fredagkväll, brassat käk åt några polare, var på bio och sedan gick delar av oss och hängde en par bira(däribland jag), kollade på konfekten, gick sedan hem....faan vad vuxet

Esquire skrev:
Njae, inge högt tryck idag. Som de flesta fredagarna är för mig.

Just nu sitter jag här och dricker Cola och lyssnar på polisradion. Jippie.
Kan detta bero på "östersund"? :)

På fredagar skall man parta. Ikväll blev det inget partande och jag har tråkigt.
Imorn MÅSTE jag få dricka bärs å skaka rumpa annars tråkar jag ihjäl mej! :fyllisar

Wunder skrev:
På fredagar skall man parta. Ikväll blev det inget partande och jag har tråkigt.
Imorn MÅSTE jag få dricka bärs å skaka rumpa annars tråkar jag ihjäl mej! :fyllisar

Vad blir det? Rex? Blå? Ska själv se till att göra ställena ordentligt när jag åker hem över jul :tomten

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back