Fler sidor med billiga ställ som fc-moto??

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
Undrar om ni vet fler sidor man kan köpa billiga ställ på?
Jag har kollat på www.fc-moto.de och nästa beställt, men jag vill veta om det finns några fler så jag inte bli besviken sen..

jag e ute efter märkes ställ... inget annat.. det jag kolla just nu på e Berik men måste inte vara det...

Bazooka skrev:
2108997 Undrar om ni vet fler sidor man kan köpa billiga ställ på?
Jag har kollat på www.fc-moto.de och nästa beställt, men jag vill veta om det finns några fler så jag inte bli besviken sen..

jag e ute efter märkes ställ... inget annat.. det jag kolla just nu på e Berik men måste inte vara det...

wwwm.mlol.de ska troligtvis beställa därifrån nästa vecka. alpinestars TZ1 ( http://www.mlol.de/html/alpinestars7.html ) ska till manfreds på onsdag o prova först bara! kanske kan beställa ihop? slippa dubbel frakt..

Last edited:
jag kan bara säga att fc-moto har bra service

jag beställde mitt ställ kl. 23 på söndagen och fick det idag hem till dörren kl. 11 summa sumarum 2,5 dagar tog det.. det är SUPER bra service..!

Hoppas att det går lika bra för mig, jag beställde ett Berikställ igår,, men det verkar ju som att vissa har fått vänta länge på grejer från fc-moto, men det kan ju vara sånna grejer som dom inte haft i lager.

Stefanp skrev:
2115457 Hoppas att det går lika bra för mig, jag beställde ett Berikställ igår,, men det verkar ju som att vissa har fått vänta länge på grejer från fc-moto, men det kan ju vara sånna grejer som dom inte haft i lager.
jap, kompisen tog en hjälm och det tog lite mer än 1 vecka..
jag köpte fästen också ett Berik, det vita..!

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026