Fler fartkameror

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Hoj
Suzuki RF 600 R
För mig är det bara en princip sak jag gillar inte det här..
Det är inte min stil bara..
Men det finns de som säger att om jag hade kids skulle jag ha en anna uppfattning vi får väl vänta o se hur det blir med det..
men jag tycker att det finns bättre saker att lägga skattepenagarna idag på men men alla får tycka som man vill eller?
det håller ju på att bli som i den där Stallone filmen att man får en ticket av en maskin för att man svär...

Och jag tror att det kommer ha föga inverkan på antalet olyckor...själv har jag märkt att jag mer koncetrerar mig på kamerorna än på körningen (i bil förstårs)

Men den som säljer kamrorna är nog glad..Grattis till er på

...tech (Era jävla nötter)

Kolla denna www.stoppafartkamerorna.nu

Börjar tröttna på alla trådar om hur dåligt det är med fartkameror som har ploppat upp under senaste tiden.
Är det ingen som vet hur man använder sökfunktionen eller?

Fartkameror är bra även fast jag inte gillar dom. Dom får iaf mig att sänka farten när jag kör bil.

Och sen är det ju bara riktiga kameror i ett fåtal.
Då är det ju lite billigare. Om det är skattepengarna du tänker på. Och förhoppningsvis räddar de ju liv. Och då sparas ju stålars.

Det behövs fler kameror+ att bensinen är för billig.

Försäkringarna kommer att gå upp i år med.

Rikkard skrev:
Och sen är det ju bara riktiga kameror i ett fåtal.
Då är det ju lite billigare. Om det är skattepengarna du tänker på. Och förhoppningsvis räddar de ju liv. Och då sparas ju stålars.

i de nya skåpen ska de va kameror i alla.. men de slås bara på om trafiktempot blir för högt.. fattade jag det som

Räddar kamerorna liv så får de gärna stå där för mig.

Finns det någon protestlista mot protestlistorna? :hihi

Om 700 fartkameror räddar ett liv så var det ju väl investerade pengar. Jag förstår inte tjaffset med det hela, jag sätter en hand i ansiktet så fort jag passerar dem och kommer troligtvis aldrig åka på några böter utskrivna pga en fartkamera. Och kör man lagligt så har man ju inget att klaga på heller, bättre att satsa pengarna på fartkameror än att lägga dem på att restaurera gamla jävla fallfärdiga k-märkta kåkar bara för att de är "historia".

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg