Fler bilder från Rörken 18/8

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Nu har jag haft tid/lyckats lägga ut de få bilder jag knäppte under måndagen.
De finns som vanligt på http://www.kryptoniten.se/bilder/

:)

015.jpg
 
Yeah! Fina bilder! Roligt med snygga hojbilder på en själv också!
Får man använda dom, skall jag skriva Kryptoniten på då?
( såg nu att det stod ditt namn på..)
Tänkte mest som Avatar och bara lägga upp bilder på "Vilka är ni" och så!
 
Bikerbitch skrev:
Yeah! Fina bilder! Roligt med snygga hojbilder på en själv också!
Får man använda dom, skall jag skriva Kryptoniten på då?
( såg nu att det stod ditt namn på..)
Tänkte mest som Avatar och bara lägga upp bilder på "Vilka är ni" och så!

Det är klart du får :)

Som avatar och så ser det ju finare ut om du inte har adressen med (den syns iaf inte då). Vill du ha stooora originalbilder (eller mindre storlek utan adressen) så är det bara att pm:a.

Användning på t.ex. någon egen hemsida eller liknande blir jag lycklig över en länk, som t.ex. det trevliga fuelmediagänget har gjort:
http://www.fuelmedia.org/
 
Bikerbitch skrev:
Yeah! Fina bilder! Roligt med snygga hojbilder på en själv också!
Får man använda dom, skall jag skriva Kryptoniten på då?
( såg nu att det stod ditt namn på..)
Tänkte mest som Avatar och bara lägga upp bilder på "Vilka är ni" och så!

Ja, du var med på bra många, en riktig linslus :D ! Men kom ihåg att stänga av lyset nästa gång... Såg att din skolgång inkräktar på Rörkenkörningen :( , men det kanske blir något tillfälle ändå.
 
Pissmyran skrev:
Ja, du var med på bra många, en riktig linslus :D ! Men kom ihåg att stänga av lyset nästa gång... Såg att din skolgång inkräktar på Rörkenkörningen :( , men det kanske blir något tillfälle ändå.

Linslus var BB ja.. och fort körde hon också t.o.m. i depån :eek:
Bildbevis:

039.jpg
 
Tinatjejen skrev:
aha.. är det vad som krävs för att hamna på din lins alltså?

hmmmmm.....

Om du innan körningen säger något i stil med:
- Hoppas du får med mig på något kort
så finns du nog med på flera bilder :hej

Edit: Roliga hojar och nya förare brukar komma med på fler kort automatiskt också.
 
jag är mutbar.. en korv eller så el en klapp på axeln o något ord om att det skulle vara skoj o va me på bild nångång..*host*
/z
 
Bikerbitch skrev:
Ingen sa att man skulle stänga av lyset tyvärr, gjorde det ändå andra gången.

Det är bara här på SH som vi nämnt att det är lampor av som gäller...

Orsaken är enbart för att vi kameratokar ska kunna knäppa finare kort framifrån ;)
 
Lyset stjäl effekt i och med att tändsystemet inte får generatorns fulla uppmärksamhet.
 
Kryptonit skrev:
Om du innan körningen säger något i stil med:
- Hoppas du får med mig på något kort
så finns du nog med på flera bilder :hej

Edit: Roliga hojar och nya förare brukar komma med på fler kort automatiskt också.
aha.. köra fort i depån, tjata och muta är alltså vad som gäller?

Ang. muta så måste jag ligga bra till som stoppa i en hungrig Krypto både en och annan korv på sporthoj.com festen :D
 
Tinatjejen skrev:
aha.. köra fort i depån, tjata och muta är alltså vad som gäller?

Ang. muta så måste jag ligga bra till som stoppa i en hungrig Krypto både en och annan korv på sporthoj.com festen :D

Japp, du ligger bra till när det gäller att hamna på kort vid Rörken i fortsättningen.. Tackar för korven :bow :bow :bow
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top