Fler bilder från Falkenberg...

fluppen skrev:
Tack ! hoppas det löser sig med dina kåpor och dyl, ska du göra nåt åt det ?

Till att börja med ska fästena lagas och så ska jag puttra runt lite med hojen och kolla så allt är ok. Kedjan ska också göras ren från sand. Vad gäller lacken får vi se... ...vi har ju någon vecka fram tills nästa träning... :rolleyes: :D

abstruse skrev:
Till att börja med ska fästena lagas och så ska jag puttra runt lite med hojen och kolla så allt är ok. Kedjan ska också göras ren från sand. Vad gäller lacken får vi se... ...vi har ju någon vecka fram tills nästa träning... :rolleyes: :D

okej...Ska du till falkenberg på onsdag ?

fluppen skrev:
okej...Ska du till falkenberg på onsdag ?

Tror inte så. Hojen kommer nog vara "hel" redan på tisdag, om än inte omlackad. Likväl kommer jag nog inte köra på onsdag av flera anledningar.

1. Jag har nog svårt att få ledigt onsdagen en vecka direkt efter förra träningen.

2. Det kommer nog vara skitväder nästa onsdag igen och känner jag mig själv så kommer jag antagligen lägga mig igen. Dvs, börjar det kännas bra för mig så kommer jag gasa så mycket jag vågar igen och då kommer man antagligen lägga sig igen p g a för mycket gasa och för dåligt grepp. Jag väntar med Falken tills vi iaf är över +15C.

Nästa körning jag "vet" jag ska köra är 12/5 på Gelleråsen. Dock, det kan eventuellt bli Knutstorp i slutet av april. Vi får se...

abstruse skrev:
Tror inte så. Hojen kommer nog vara "hel" redan på tisdag, om än inte omlackad. Likväl kommer jag nog inte köra på onsdag av flera anledningar.

1. Jag har nog svårt att få ledigt onsdagen en vecka direkt efter förra träningen.

2. Det kommer nog vara skitväder nästa onsdag igen och känner jag mig själv så kommer jag antagligen lägga mig igen. Dvs, börjar det kännas bra för mig så kommer jag gasa så mycket jag vågar igen och då kommer man antagligen lägga sig igen p g a för mycket gasa och för dåligt grepp. Jag väntar med Falken tills vi iaf är över +15C.

Nästa körning jag "vet" jag ska köra är 12/5 på Gelleråsen. Dock, det kan eventuellt bli Knutstorp i slutet av april. Vi får se...

Knudan den 22 april, jag filmar om det inte regnar.

Ingen som kommer till Fbg på onsdag? Jag tänker nog inte bemöda mig om att åka ner från Borås om det inte är några känningar där att hälsa på. :hej

McB skrev:
Ingen som kommer till Fbg på onsdag? Jag tänker nog inte bemöda mig om att åka ner från Borås om det inte är några känningar där att hälsa på. :hej

Ska DU gasa med din R6 på banan i år?

750RR

McB skrev:
Ja, det fanns det. Båda två kördes av Greven och någon till, det verkade som de skiftade hojar lite då och då.

Men, frågan kvarstår. Vem är detta?
Förmodligen Frank Nilsson, på Grevens gamla hoj. Ska hälsa på hos honom idag så jag ska kolla om det stämmer.

maverick_750rr skrev:
Ska DU gasa med din R6 på banan i år?

750RR

Det återstår att se. Första projektet är att få igång fanskapet, dvs. hitta nytt batteri. :(

Om de styrande i FMK beslutar sig för att införa någon instruktör eller annat på banåkningarna så blir det troligen så att jag åker några varv. Så som det är nu så är det lite för mycket "vilda västern" för min del.

Efterforskningar har givit resultatet: Grön hoj utan nummer=Ola Johansson. Grön med nummer 4 och rutig underkåpa= Grevens värsting. Grön hoj med nummer 4= Grevens gamla hoj, nuvarande Frank Nilssons hoj.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT