Fler bilder från ASSEN

JohnWalker

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
Rostig Cykel
Hallåj, här har ni lite av mina bilder från ASSEN...
 

Bifogat

  • 12.JPG
    12.JPG
    73.2 KB · Visningar: 85
  • ASSEN TT20.JPG
    ASSEN TT20.JPG
    85.4 KB · Visningar: 65
  • ASSEN TT 1.JPG
    ASSEN TT 1.JPG
    50.6 KB · Visningar: 62
  • ASSEN TT 2.JPG
    ASSEN TT 2.JPG
    40.6 KB · Visningar: 60
  • ASSEN TT 3.JPG
    ASSEN TT 3.JPG
    49.4 KB · Visningar: 75
  • ASSEN TT 4.JPG
    ASSEN TT 4.JPG
    64.1 KB · Visningar: 77
det kommer mer sen...
 

Bifogat

  • ASSEN TT 7.JPG
    ASSEN TT 7.JPG
    44.4 KB · Visningar: 61
  • ASSEN TT 07.JPG
    ASSEN TT 07.JPG
    65.5 KB · Visningar: 222
  • ASSEN TT 5.JPG
    ASSEN TT 5.JPG
    50.5 KB · Visningar: 66
  • ASSEN TT 8.JPG
    ASSEN TT 8.JPG
    21.7 KB · Visningar: 55
  • ASSEN TT 9.JPG
    ASSEN TT 9.JPG
    34.3 KB · Visningar: 58
  • ASSEN TT001.JPG
    ASSEN TT001.JPG
    105.8 KB · Visningar: 144
Tar mig friheten att lägga upp några av John Walkers bilder..

(Tack för eran hjälp på Assen Johnjohn och Pelle!)
 

Bifogat

  • ASSEN TT 500.JPG
    ASSEN TT 500.JPG
    132.8 KB · Visningar: 67
  • ASSEN TT 457.JPG
    ASSEN TT 457.JPG
    80.7 KB · Visningar: 139
  • ASSEN TT 456.JPG
    ASSEN TT 456.JPG
    75.2 KB · Visningar: 147
  • ASSEN TT 440.JPG
    ASSEN TT 440.JPG
    111.6 KB · Visningar: 70
  • ASSEN TT 387.JPG
    ASSEN TT 387.JPG
    84.6 KB · Visningar: 70
  • ASSEN TT 339.JPG
    ASSEN TT 339.JPG
    118.7 KB · Visningar: 105
Fler..
 

Bifogat

  • ASSEN TT 114.JPG
    ASSEN TT 114.JPG
    124.6 KB · Visningar: 51
  • ASSEN TT 088.JPG
    ASSEN TT 088.JPG
    108.1 KB · Visningar: 49
  • ASSEN TT 107.JPG
    ASSEN TT 107.JPG
    99.7 KB · Visningar: 125
  • ASSEN TT 108.JPG
    ASSEN TT 108.JPG
    127.3 KB · Visningar: 91
  • ASSEN TT 112.JPG
    ASSEN TT 112.JPG
    111.5 KB · Visningar: 63
  • ASSEN TT 116.JPG
    ASSEN TT 116.JPG
    83 KB · Visningar: 36
Fler..
 

Bifogat

  • ASSEN TT 127.JPG
    ASSEN TT 127.JPG
    64.1 KB · Visningar: 73
  • ASSEN TT 293.JPG
    ASSEN TT 293.JPG
    127.7 KB · Visningar: 49
  • ASSEN TT 431.JPG
    ASSEN TT 431.JPG
    118.8 KB · Visningar: 78
  • ASSEN TT 433.JPG
    ASSEN TT 433.JPG
    129.8 KB · Visningar: 52
  • ASSEN TT 544.JPG
    ASSEN TT 544.JPG
    119.8 KB · Visningar: 103
  • ASSEN TT 548.JPG
    ASSEN TT 548.JPG
    109.8 KB · Visningar: 107
Coolt! Vilken cirkus! :D

Det där vill jag åka och titta på. Vilket datum var det?
 
Fler...
 

Bifogat

  • ASSEN TT 093.JPG
    ASSEN TT 093.JPG
    112.5 KB · Visningar: 48
  • ASSEN TT 443.JPG
    ASSEN TT 443.JPG
    102.7 KB · Visningar: 125
  • ASSEN TT 588.JPG
    ASSEN TT 588.JPG
    115.2 KB · Visningar: 55
  • ASSEN TT 589.JPG
    ASSEN TT 589.JPG
    92.7 KB · Visningar: 51
  • ASSEN TT 591.JPG
    ASSEN TT 591.JPG
    108 KB · Visningar: 66
  • ASSEN TT 599.JPG
    ASSEN TT 599.JPG
    107.9 KB · Visningar: 67
Några till..
 

Bifogat

  • ASSEN TT 117.JPG
    ASSEN TT 117.JPG
    108.1 KB · Visningar: 41
  • ASSEN TT 152.JPG
    ASSEN TT 152.JPG
    109.6 KB · Visningar: 87
  • ASSEN TT 428.JPG
    ASSEN TT 428.JPG
    111.9 KB · Visningar: 53
  • ASSEN TT 255.JPG
    ASSEN TT 255.JPG
    107.2 KB · Visningar: 82
  • ASSEN TT 306.JPG
    ASSEN TT 306.JPG
    70.9 KB · Visningar: 57
  • ASSEN TT 383.JPG
    ASSEN TT 383.JPG
    105 KB · Visningar: 39
Last edited:
Ett par till..
 

Bifogat

  • ASSEN TT 418.JPG
    ASSEN TT 418.JPG
    85.4 KB · Visningar: 100
  • ASSEN TT 421.JPG
    ASSEN TT 421.JPG
    102.6 KB · Visningar: 55
  • ASSEN TT 425.JPG
    ASSEN TT 425.JPG
    106.4 KB · Visningar: 60
  • ASSEN TT 426.JPG
    ASSEN TT 426.JPG
    107.8 KB · Visningar: 64
  • ASSEN TT 427.JPG
    ASSEN TT 427.JPG
    111.6 KB · Visningar: 55
  • ASSEN TT 587.JPG
    ASSEN TT 587.JPG
    110.1 KB · Visningar: 117
RoLLER skrev:
Coolt! Vilken cirkus! :D

Det där vill jag åka och titta på. Vilket datum var det?


Detta var från Assen förra helgen på MotoGP:t den 23-25 juni.

Kommer fler race i år som man kan åka och kolla på! :tummenupp
 
Är det för att ni kör EM alternativt hjälper någon i EM ni kommit så nära så att säga? Tänker på de som postat här och den där Max som hade kanonbilder på Rossi. Ni är ju inne i depån och t o m på banan.

När jag var på Sachsenring härom året var man ju på utsidan hela helgen och kunde bara se förarna med kikare. För er var det ju som en STCC-tävling, helt öppet verkar det som. Coolt! :yoparty
 
Neutral skrev:
Är det för att ni kör EM alternativt hjälper någon i EM ni kommit så nära så att säga? Tänker på de som postat här och den där Max som hade kanonbilder på Rossi. Ni är ju inne i depån och t o m på banan.

När jag var på Sachsenring härom året var man ju på utsidan hela helgen och kunde bara se förarna med kikare. För er var det ju som en STCC-tävling, helt öppet verkar det som. Coolt! :yoparty


Nej man kan inte komma in överallt. Är väldigt bevakat i MotoGP depåerna med vakter överallt! Vi var inne i depån för att jag körde EM:et och mina mekaniker lyckades låna paserkort för att kunna komma in i MotoGP-depån.

Som "vanlig" publik är det däremot lite svårare att komma så här nära. Kanske att man kan köpa ett slags depåpass som gäller så man kan komma förbi depåboxarna på lunchen eller nått för typ 1000:-.

Med dom vanliga EM-depåpassen som vi hade så kom vi in på alla publikområden som inte kostade extra för sittplatser + delar av depåområdena. Ett liknande pass som vårat EM-pass, fast utan att få komma in i bandepån, kostade 180 euro för fre-lördag. Med rätt depåpass så kunde man röra sig nästan som på ett STCC.

Det jobbiga var oftast att man mötte kändisar som tex Jeremy Burges och att man då inte hade kameran med sig.. :död
 
Last edited:
Neutral skrev:
När jag var på Sachsenring härom året var man ju på utsidan hela helgen och kunde bara se förarna med kikare.

Man kan köpa biljetter som berättigar en till att besöka depån o glo in i alla boxarna. Sån hade jag när jag va på Sachsenring -99.

Det va innan Rossi blev stor o det va tänkt att jag skulle spana närmare på M.Doohan. Men där jag fick jag tji eftersom han klotade i april det året. :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top