Fler än jag som...

Jävlar va grym! :yoparty
Vilka svingar använder alla som kör enkelschwinge? Jag vill oxå ha enkelsving :gnissla

...
m6ntal4.jpg

Tysken skrev:
Vilka svingar använder alla som kör enkelschwinge? Jag vill oxå ha enkelsving
Till Firebladen så skall VFR-svingen passa rakt av. Det enda som måste modifieras är en disstans.

Har haft funderingar på något liknande. Dock så vill jag ha kvar ett 190-däck baktill och jag har för mig det inte passar tillsammans med den svingen. :(

Fler än jag som...
tycker att trådens rubrik är...

Nåja, jag håller med om att knarren är jäää*ligt fräck! :tummenupp
Skitball helt enkelt!

Det finns en till, mer plånboksvänlig variant i galleri 1. (Lite gay färgsättning, men va fan..)

Får fan bli nåt sånt :banana (Med annan färgsättning)

PMR skrev:
Köp, montera på och lägg upp en bild :tummenupp
http://www.ram.mc/

Nja, såna där flashiga tillbehörsgrejor finns ju inte till min gamla holk så alla enkelsvingade Ur-R:ar måste ha plockat det från nån annan hoj.
är det Ducatisving på den här?

Bifogat

• angle_side.jpg
    angle_side.jpg
    98.4 KB · Visningar: 177
Tysken skrev:
Nja, såna där flashiga tillbehörsgrejor finns ju inte till min gamla holk så alla enkelsvingade Ur-R:ar måste ha plockat det från nån annan hoj.

Va fan är det här såg en annons på blocket ? ska du sälja 7/11 ?

Twosaint skrev:
Va fan är det här såg en annons på blocket ? ska du sälja 7/11 ?
Ja, den är ju "färdig" :confused:
Det finns så många missfoster till hojjar där ute som skriker efter en kåpborttagning sen måste vi ju sprida ut våra avkommor så gott det går. :lol

Tysken skrev:
Jävlar va grym! :yoparty
Vilka svingar använder alla som kör enkelschwinge? Jag vill oxå ha enkelsving :gnissla
Det ser ut som en Triumph Daytona/Speed Triple sving och fälg.

Tysken skrev:

Fan, ngn snott min idé...jävligt snyggt stuk på den...en av de bästa jag sett iaf! :tummenupp

Tysken skrev:
Frånsett att den har enkelsving, exakt vad är likheten? :va
Likheten? Ja bortsett från att sving/fälg på bilden liknar min sving och fälg på pricken, så ger logotypen på denna bild en del ledtrådar :tungan

*/ ?>
Back