Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eller så har du hamnat i fel sällskap...Eller för att skinnstället är för tajt...
Förmodligen MOTOREX och jag håller med dig, fick den oljan i Duccen och växellådan känns helt annorlunda.Oljan kommer jag inte ens ihåg vad den heter, har aldrig hört talas om den förr men det märktes direkt att det är en mkt bra olja. Brett register vad det gäller viskositeten har den i alla fall, 10-60.
...Förmodligen MOTOREX och jag håller med dig, fick den oljan i Duccen och växellådan känns helt annorlunda.
Eller så har du hamnat i fel sällskap...
Ta dig ner till Strandvägen o kör lite TT med RoH så ska du se att du får tillbaka suget. Jag har insett att den sociala biten är lika viktig för suget att köra hoj som att man har prylar som man trivs med.
Förmodligen MOTOREX och jag håller med dig, fick den oljan i Duccen och växellådan känns helt annorlunda.
japp lådan blir bra men det brukar kosta en kopling. om man inte märker skilnad på koplingen efter en service så är det väl tveksamt om dom bytt olja
Torrkoppling på Duccenjapp lådan blir bra men det brukar kosta en kopling. om man inte märker skilnad på koplingen efter en service så är det väl tveksamt om dom bytt olja
Torrkoppling på Duccen![]()
KnäppoJävla massa snack om allt annat.
Nu är den till salu iaf.
Knäppo![]()
Kommer nog en annan.
Efter helgens övertalning så får du stryka "nog".Kommer nog en annan.
Har du börjat bli gammal???
Ut o lägg en av dina berömda "Röv-pumpare" så är du tebax igen![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|