flagvakt

henke hå

ogilla facebook
Gick med
23 Dec 2006
Hoj
ktm rc8r-12.ktm rc8 track-11.honda crf450-08
har bokat mig som flagvakt den 4.undrar om man kan släppa den platsen o boka körning i stället.och isfall hur gör jag då:confused:

Jag tar gärna din plats som flaggis, maila info@sydskanes så bör de väl kunna ordna det?

Pmar dig..

Tyvärr fungerar inte det administrativa systemet gällande flaggvaktsplatserna än. Det är meningen att det skall vara samma förfarande att släppa en flaggisplats som en körning, man skall alltså avboka sig via hemsidan.

Eftersom detta inte funkar än så är det rätt att göra som leica säger, E-post: info@sydskanesemse.nu så får vi släppa platsen manuellt.

Jag tycker inte det är okej att man utannonserar platsen här eller "fixar" mellan kompisar då platserna är väldig attraktiva (förstår att detta inte heller var syftet) utan detta skall skötas via bokningen på hemsidan.

Tyvärr fungerar inte det administrativa systemet gällande flaggvaktsplatserna än. Det är meningen att det skall vara samma förfarande att släppa en flaggisplats som en körning, man skall alltså avboka sig via hemsidan.

Eftersom detta inte funkar än så är det rätt att göra som leica säger, E-post: info@sydskanesemse.nu så får vi släppa platsen manuellt.

Jag tycker inte det är okej att man utannonserar platsen här eller "fixar" mellan kompisar då platserna är väldig attraktiva (förstår att detta inte heller var syftet) utan detta skall skötas via bokningen på hemsidan.

Styrelsen jobbar på funktionen Men det kommer fler avbokade flaggisplatser så kolla på hemsidan inom kort

styrelsen har fixat så man får gasa nu.
smidigt jobbat :tummenupp
flaggplatser fins nu att boka på hemsidan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...